علی‌نژاد: فدراسیون همگانی در حال ایفای نقشی فراتر از مسئولیت خود است
علی‌نژاد: فدراسیون همگانی در حال ایفای نقشی فراتر از مسئولیت خود است

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی و دیدار با افشین ملایی گفت: برقراری ارتباط فدراسیون ورزش های همگانی با شهرداری ها برگ برنده ای است که محور توسعه ورزش همگانی محسوب می شود. چرا که اگر شهرداری ها پای کار نیایند اتفاق خاصی در این حوزه نمی افتد. علی نژاد افزود: متأسفانه ورزش طی سال های اخیر […]

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی و دیدار با افشین ملایی گفت: برقراری ارتباط فدراسیون ورزش های همگانی با شهرداری ها برگ برنده ای است که محور توسعه ورزش همگانی محسوب می شود. چرا که اگر شهرداری ها پای کار نیایند اتفاق خاصی در این حوزه نمی افتد.

علی نژاد افزود: متأسفانه ورزش طی سال های اخیر گران شده و جایگاه واقعی که باید در سبد خانوارهای ایرانی داشته باشد را ندارد.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی همه فدراسیون ها در حوزه ورزش همگانی افزود: باید کمیته های همگانی همگی فدراسیون ها بیش از گذشته فعال شوند و کمک همه فدراسیون های قهرمانی و المپیکی به ورزش همگانی ضروری است.

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان این دیدار از حمایت همه جانبه این معاونت از رشته ورزش های الکترونیک برای حضور موفق در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ خبر داد.

انتهای پیام