علت سوراخ بالای سرپوش خودکار بیک چیست؟
علت سوراخ بالای سرپوش خودکار بیک چیست؟

آیا تا به حال به علت سوراخ بالای سرپوش خودکار بیک فکر کرده‌اید؟ در این گزارش علت این طراحی را بخوانید. به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، هنگامی که شما به طور روزمره از یک تکنولوژی بسیار ساده و در عین حال مهم استفاده می‌کنید ممکن است اطلاعاتی درباره نحوه اختراع آن نداشته […]

آیا تا به حال به علت سوراخ بالای سرپوش خودکار بیک فکر کرده‌اید؟ در این گزارش علت این طراحی را بخوانید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، هنگامی که شما به طور روزمره از یک تکنولوژی بسیار ساده و در عین حال مهم استفاده می‌کنید ممکن است اطلاعاتی درباره نحوه اختراع آن نداشته باشید.

آیا تا به حال علت وجود سوراخ بالای سرپوش خودکار بیک را می‌دانید؟

براساس گزارش «ساینس آلرت»، احتمالا شما هرگز به این موضوع فکر نکرده‌اید یا ممکن است این ویژگی را یک طراحی تصادفی برای کنترل فشار هوا بدانید.

بله، اینکه یکی از دلایل سوراخ‌ بالای سرپوش خودکار بیک این است که به شما اجازه می‌دهد بدون مشکل فشار هوا در خودکار را ببندید اما یک هدف ساده و در عین حال هوشمندانه در طراحی این خودکار وجود دارد و آن کاهش خطر مرگ و میر ناشی از خفگی است.

به نظر می رسد فقط ما نیستیم که به جویدن سرپوش خودکار علاقمندیم بلکه بسیاری از افراد این کار را انجام می‌دهند که همین کار می‌تواند منجر به بلعیدن تصادفی سرپوش خودکار و ورود به نای شما شود و مرگبار باشد.

شرکت بیک به منظور افزایش جریان هوا و شانس افراد برای نفس کشیدن هنگامی که این سرپوش را می‌بلعند، سوراخ بزرگی را در بالا در خودکارهایش قرار داد و باعث نجات بسیاری از افراد شد.