علت سفر ستوده‌نژاد به کرمان و حضور در سقوط بالگرد وزیر
علت سفر ستوده‌نژاد به کرمان و حضور در سقوط بالگرد وزیر

[ad_1] مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برای حضور در سمیناری در کرمان حضور یافته بودند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان کشور و هیات همراه در ورزشگاه بافت دچار سانحه شده که ستوده‌نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در بین مصدومان بوده و برای معالجات به […]

[ad_1]


مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برای حضور در سمیناری در کرمان حضور یافته بودند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان کشور و هیات همراه در ورزشگاه بافت دچار سانحه شده که ستوده‌نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در بین مصدومان بوده و برای معالجات به کرمان اعزام گردید.

 ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به همراه ربوشه ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان استان و علیپور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در سمینار آموزشی مدیران کل، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور حضور یافتند.

طبق پیگیری‌های صورت گرفته دو همراه ستوده‌نژاد در بالگرد دچار حادثه شده حضور نداشتند و یک نفر به تبریز بازگشته و یک نفر هم در تهران حضور داشت.

طبق شنیده های علی پور سرپرست معاونت توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان  از تهران در حال بازگشت به کرمان جهت پیگیری وضعیت ستوده نژاد است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]