علت تغییر رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی
علت تغییر رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی

[ad_1] رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر اصغرجعفری روحی به سمت رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث آذربایجان‌شرقی منصوب شد. جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز در مراسم تکریم […]

[ad_1]


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر اصغرجعفری روحی به سمت رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز در مراسم تکریم فرزاد رحمانی و معارفه  اصغر جعفری روحی به عنوان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی یکی از حساس‌ترین واحدهای در تعالی و حفظ جان هموطن‌های عزیزمان است.

وی افزود: در این سال‌ها ما شاهد رشد و ترقی و پیشرفت این مرکز به لحاظ کمی و کیفی هستیم.

احمدیان گفت: امیدواریم به همت همکاران اورژانس و ارائه آموزش‌های مداوم برای کیفی‌سازی و برخورد مناسب با مصدومان، گسترش اورژانس هوایی، هماهنگی سریع و به موقع بین اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی بتوان شاهد ترقی و پیشرفت این مرکز شد.

فرزاد رحمانی رئیس سابق مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تقدیر و تشکر از سازمان‌ها و نهادهای یاری کننده مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ضمن قدردانی از همه همکاران شاغل در این مجموعه گفت: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی یکی از مهمترین واحدهای دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد چون همیشه شاهد تلاش شبانه‌روزی عزیزان شاغل در این مرکز هستیم و همچنین هیچ گونه تعطیلی در این مرکز وجود ندارد.

رحمانی گزارشی از اقدامات مهم انجام یافته در طول تصدی خدمت در این مجموعه را بیان کرد  و قول همکاری های لازم با رئیس جدید مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز را اعلام کرد.

محمد هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز با حضور در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و همکاران این مجموعه با بیان اینکه مرکز اورژانس پیش بیمارستانی یکی از ارکان مهم دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: همکاران این مجموعه همیشه و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت در مواقع بحرانی سیل، زلزله، تصادفات جاده ای، بیماری کرونا و …. هستند.

وی همچنین از همکاری های فی مابین سازمان های مربوطه و اورژانس استان تشکر کرد.

در این مراسم از تلاش‌های شبانه‌روزی فرزاد رحمانی در ترقی و پیشبرد اهداف این مرکز، تقدیر و تشکر بعمل آمد و اصغر جعفری روحی به عنوان رئیس جدید مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد.

جعفری متخصص طب اورژانس وعضو هیئت علمی دانشگاه بوده و قبل این، به مدت چهارسال رئیس اورژانس زنجان فعالیت داشت و فرزاد رحمانی به سمت رئیس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و درمان منصوب شد.

انتهای پیام/


[ad_2]