عضو حماس: اکنون برای ضربه زدن به دشمن، توانایی بیشتری داریم
عضو حماس: اکنون برای ضربه زدن به دشمن، توانایی بیشتری داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که پیروزی جریان مقاومت در قدس، ملت این کشور را یکپارچه کرد تا در پی برنامه‌های مربوط به ایستادگی و پایبندی به اصول حرکت کنند. البردویل در گفت‌وگو با پایگاه خبری «عربی-۲۱» تأکید کرد، جنبش مقاومت حتی یک […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که پیروزی جریان مقاومت در قدس، ملت این کشور را یکپارچه کرد تا در پی برنامه‌های مربوط به ایستادگی و پایبندی به اصول حرکت کنند.

البردویل در گفت‌وگو با پایگاه خبری «عربی-۲۱» تأکید کرد، جنبش مقاومت حتی یک لحظه هم ترسی از شکست ندارد و مردم فلسطین نیز از مقاومت به عنوان یک گزینه برای مقابله با رژیم صهیونیستی یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: «این، اولین جنگی نیست که برای مقابله با اسرائیل، انجام دادیم. امروز ما احساس می‌کنیم که از هر زمان دیگری، توانایی بیشتری برای ضربه زدن به دشمن داریم».

این مسئول حماس بیان اینکه هر کس از شکست مقاومت، سخن می‌گوید، متوهم است، درباره جریان مقاومت گفت که این جریان، به خاطر مسجد الاقصی، این جنگ را آغاز کرد، نه به خاطر هیچ طرف دیگری.

البردویل خاطر نشان کرد، در این جنگ، دشمن صهیونیستی به عقب رانده شد و دیگر، امنیت و ثبات، در دست این رژیم نیست.

این رهبر حماس گفت که نشان دادن چهره واقعی رژیم صهیونیستی به مردم دنیا، مقدمه‌ای برای پیروزی مقاومت است.

وی در پایان درباره پیامهای کشورهای غربی درباره گفت‌وگو با حماس، تأکید کرد: «برنامه ما مشخص است… به هیچ وجه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت».

انتهای پیام/م