عزم رسانه های غربی و عربی برای بی اهمیت جلوه دادن کشتار ایرانیان و ذی حق بودن تروریست ها/ سیلی محکم در انتظار حامیان تروریست ها
عزم رسانه های غربی و عربی برای بی اهمیت جلوه دادن کشتار ایرانیان و ذی حق بودن تروریست ها/ سیلی محکم در انتظار حامیان تروریست ها

سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، حمله تروریستی اهواز در سالگرد هفته دفاع مقدس را محکوم کرد. به گزارش قلم پرس، در این بیانیه آمده است: سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع […]

سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، حمله تروریستی اهواز در سالگرد هفته دفاع مقدس را محکوم کرد.

به گزارش قلم پرس، در این بیانیه آمده است: سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) به شمار می‌رود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، تبلور حرکت عاشورایی و تداعی کننده جانفشانی و از خودگذشتگی های رزمندگان دفاع مقدس است که به تاسی از سرور و سالار شهیدان جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه های عاشورایی را در ۸ سال دفاع مقدس خلق نمودند.

این بیانیه در ادامه می افزاید: اقدام ننگین تروریست های تکفیری وابسته به استکبار و رژیم های مرتجع منطقه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و حمله کور تروریستی به رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز و شهادت جمعی از هموطنان عزیز، موجب تالم و تاسف ملت شریف ایران شد.

بسیج رسانه آذربایجان شرقی ضمن محکومیت این جنایت و ابراز همدردی با خانواده شهدا، از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی درخواست می کند هر چه سریعتر عاملان این حادثه تروریستی را به سزای اعمال ننگینشان برساند و سیلی محکمی به حامیان این تروریست ها بزند.

در ادامه این بیانیه آمده است: راهبردها و سناریوهای نظام سلطه و استکبار در مصاف با انقلاب و ملت ایران بسیار پیچیده و موزیانه است، در این بین هماهنگی رسانه ای برای بکار بردن واژه «حمله مسلحانه» بجای «حمله تروریستی» توسط خط رسانه ای سعودی-غربی رویه ای است که اخیرا رسانه های فارسی زبان خارج در پیش گرفته اند.

واکنش خبری آنها به حملۀ تروریستی روز گذشته در اهواز، که منجر به کشتار وحشیانه مردم بی گناه و حتی کودک ۴ ساله شد، نشان داد که چگونه بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال و… قتل عام مردم ایران را بی‌اهمیت شمرده و طوری اطلاع رسانی کردند که گویی تروریست‌ها ذی‌حق‌اند!

این رسانه های فاشیشتی که لباس دموکراسی بر تن کرده اند از شرافت رسانه ای نیز دوری کرده و اخبار را جانبدارانه پوشش می دهند ، برای یک حمله معمولی با چاقو در اروپا واژۀ تروریسم بکار می برند ولی وقتی دهها ایرانی توسط تروریست های مورد حمایتشان به خاک و خون کشیده می شوند، از واژه «حمله مسلحانه» بجای «حمله تروریستی» استفاده می کنند.

بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر رسالت خطیر خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمام توان خود را به کار می گیرد تا در مسیر تحقق آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره روزهای ایثار و شهادت را زنده نگه دارد و در راستای مقابله با رسانه های معاند قدم بردارد.

@shahidjodeyri