عزم تیم والیبال مس سونگون برای صعود به لیگ برتر+ جدول لیگ دسته اول
عزم تیم والیبال مس سونگون برای صعود به لیگ برتر+ جدول لیگ دسته اول
تیم والیبال مس سونگون ورزقان از مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال کشور است.

به گزارش قلم پرس، تیم والیبال مس سونگون ورزقان در پایان هفته نهم با ۶ پیروزی و ۳ شکست و کسب ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم والیبال مس سونگون تیمی بومی و جوان با میانگین سنی ۲۱ سال بوده و برای همین در مسابقات برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان داشته و برای همین در هفته اول و سوم برابر تیم های مهرگان نور تهران و صنعت گران امید تهران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند.

این تیم ۶ پیروزی ۳ بر صفر داشت که برابر تیم های کریمه قم، نیروی زمینی تهران، مس کرمان، شهرداری فردیس، گل گهر سیرجان و توپکا بابلسر به دست آمده است.

نارنجی‌پوشان در آخرین بازی خود در تبریز برابر مس شهر بابک با وجود بردن ست اول، در ۳ ست بعدی باخته و نتیجه را ۳ بر یک به مهمان خود واگذار کردند. در این دیدار و در ست دوم ورزقانی ها از داور لطمه خورده و چه بسا اگر ست دوم هم به سود مس سونگون به اتمام می رسید، نتیجه بازی کاملا متفاوت از امتیازات ثبت شده می‌شد.

شاگردان غیاثی در این بازی مرتضی نریمانی ملی پوش نوجوان خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشتند که در شکست بی‌تاثیر نبود.

این تیم تا نیم فصل دو بازی دیگر پیش رو دارد که ابتدا مهمان تیم کاسپین پره سر گیلان بوده و در بازی آخر نیم فصل میزبان تیم نام آوران تنکابن است.

شکست دادن تیم گل‌گهر سیرجان صدرنشین مسابقات در ۳ ست نشان از پتانسیل بالا تیم مس سونگون داشته و صعود این تیم به مرحله پلی آف و لیگ برتر والیبال کشور دور از دسترس نمی‌باشد.

انتهای پیام/