عربشاهی: پرسپولیس با ترکیبی هجومی دنبال پیروزی مقابل شهرخودرو باشد/ بازی تا صبح هم ادامه داشت تراکتور برنده نبود
عربشاهی: پرسپولیس با ترکیبی هجومی دنبال پیروزی مقابل شهرخودرو باشد/ بازی تا صبح هم ادامه داشت تراکتور برنده نبود

[ad_1] ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: پرسپولیس شرایطش، طوری است که برای کسب رده دومی باید تلاش کند زیرا فاصله کمی با تیم رقیب خود یعنی سپاهان دارد. بازی با تراکتور هم با تمام حواشی که درست کردند باید ۳ بر صفر به سود پرسپولیس […]

[ad_1]

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: پرسپولیس شرایطش، طوری است که برای کسب رده دومی باید تلاش کند زیرا فاصله کمی با تیم رقیب خود یعنی سپاهان دارد. بازی با تراکتور هم با تمام حواشی که درست کردند باید ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود. متأسفانه مشکلاتی وجود داشت که باعث شد قهرمانی از دست برود، اما به نظر من این هنر کادرفنی بوده که با همه این مشکلات موفق شد تیم را اینجای جدول بالا بیاورد.

وی ادامه داد: در ۲ بازی باقیمانده چیزی که خیلی اهمیت دارد آمادگی روحی و بدنی بازیکنان است تا آنها بتوانند این ۲ دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و نایب قهرمان شوند. از طرف دیگر به اعتقاد من شهرخودرو تیمی نیست که بتواند مقابل پرسپولیس عرض اندام کند و خوب است که کادرفنی با یک ترکیب هجومی به دنبال شکست این تیم باشد تا مقام دوم را حفظ کند.

*سهرابی نباید بدون مدرک علیه پرسپولیس صحبت کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های سهرابی در برنامه فوتبال برتر گفت: تعجب من اینجاست که سهرابی مدیرعامل تراکتور صحبت‌هایی را مطرح کرد که بیشتر شباهت به فرافکنی دارد. او در استان خودش سمت‌های مختلفی داشته است و با این صحبت‌هایی که مطرح کرد نباید اینطور بدون ادله و مدرک علیه باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت کند.

عربشاهی افزود: چطور با وجود جلسه هماهنگی پیش از بازی که تنها باید ۳۰ درصد از ورزشگاه به روی هواداران باز شود، به یک باره بیشتر ظرفیت ورزشگاه دارای تماشاگر بوده است؟ شورای تامین آذربایجان شرقی باید از مسئولان بالاتر اجازه می‌گرفته که آیا بیشتر از ۳۰ درصد به استادیوم بیایند یا خیر؟ چطور باوجود اینکه پس از ۲ سال اجازه حضور تماشاگران داده شد، هواداران تراکتور باید با پرچم جمهوری آذربایجان و ترکیه به تشویق تیم خود بپردازند. نکته عجیب اینکه سهرابی حضور پرچم کشور بیگانه را منکر شده است! چرا باید با این فرافکنی‌ها اینطور به ببیننده تلویزیونی القا شود که مدیرعامل تراکتور تنها هدفش بی‌احترامی به مخاطبان رسانه ملی است. مگر فقط باید با الفاظ رکیک و به کار بردن این نوع جملات یک فرد را تحقیر کرد، بلکه به طرق مختلف هم می‌توان بی‌احترامی کرد.

*عالیشاه هیچ وقت به تماشاگران بی‌احترامی نکرده

وی تصریح کرد: سهرابی در صحبت‌هایش گفت پرسپولیس را راحت شکست می‌دادند، اما چیدمان و نوع سیستم کادرفنی شما هیچ شباهتی به بازی هجومی نداشت. چطور تیمی با سیستم ۴-۱-۴-۱ یا ۵-۴-۱ می‌خواهد تیم بزرگی مانند پرسپولیس که قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ شده است را شکست دهد. به نظرم اگر بازی تا صبح هم ادامه داشت برنده این دیدار نبودید و شاید حتی در زمین خودتان هم شکست می‌خوردید. صحبت من به هواداران تراکتور نیست زیرا آنها خونگرم و مهمان‌نواز هستند. متاسفانه یکسری تماشاگرنما منکر این شده‌اند که جو متشنج بازی تقصیر آنها بوده و معتقدند این اتفاق از سمت بازیکنان پرسپولیس رخ داده است. امید عالیشاه یکی از بهترین‌های پرسپولیس و باتعصب است و هیچ زمانی به تماشاگران تیم حریف بی‌احترامی نکرده و نخواهد کرد.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: رضا درویش از زمان ورودش به باشگاه پرسپولیس، شبانه روز کار می‌کند و به فکر بچه‌هاست که قرارداد بازیکنان را سر موقع به آنها بدهد. همین امر موجب شده تا بدهی‌های باشگاه را تا حدود زیادی پرداخت کند و مبالغ قراردادها تا الان نزدیک به ۷۵ درصد برای بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده است. او را می‌توان یک مدیر کار بلد و ورزشی توصیف کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]