عدم وابستگی به نفت را باید از خیلی پیش ترها آغاز می کردیم
عدم وابستگی به نفت را باید از خیلی پیش ترها آغاز می کردیم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی در کشور و با وجود تحریم‌ها شاهد افتتاح 789 پروژه با 3 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در سطح استان هستیم که از این میزان یکهزار و 500 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.
جواد رحمتی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) میانه، اظهار داشت: دولت در طول انقلاب در عرصه های مختف هزینه های بالایی داده است که شهدای دولت نمونه ای از آنهاست، حداقل انتظار از مجموعه کارکنان دولت را حفظ حرمت خون شهدا دانست.
وی کوچکترین نارضایتی مردمی از کارکنان دولت را برخلاف راه، روش و سیره شهدا و در جهت اهداف دشمن بویژه در برهه کنونی عنوان کرد و گفت: امروز همگی باید در کنار هم با وحدت و یکپارچگی و به دور از هر گونه تفرقه حرکت کنیم تا بتوانیم از این گذر نیز همچون دورانهای سخت تر از این مانند هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه عبور کنیم.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد افزود: ما باید عدم وابستگی به نفت را از خیلی پیش ترها آغاز می کردیم تا دشمن از این خلاء به عنوان حربه و نیرنگ بهره نمی برد.
رحمتی همچنین به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی اشاره کرده گفت: بهره برداری از یکهزار و ۷۰۰ پروژه با ۱۲ هزار میلیارد تومان از برکات این سفر بود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که اسوه و الگوی دولتمردان واقعی به شمار می روند اضافه کرد: به سختی در دنیا می توان مورد مشابهی پیدا کرد که در کمتر از دو ماه نصف کابینه دولت ترور شود اما حکومت به قوت خود باقی بماند که خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران علی رغم روزهای سخت پابرجا مانده و به پشتیبانی مردم و با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت به سمت تعالی در حرکت است.