عدالت انتخاباتی یکسان بودن جایگاه کاندیداها پس از طی مراحل قانونی است
عدالت انتخاباتی یکسان بودن جایگاه کاندیداها پس از طی مراحل قانونی است
رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: عدالت انتخاباتی این است که ارزش و جایگاه همه کاندیداها پس از طی مراحل قانونی در هیأت‌های نظارت و اجرایی و شورای نگهبان، برای فرمانداران و بخشداران یکسان بوده و هیچ تفاوتی نداشته باشند. 

به گزارش قلم پرس، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز شنبه در جمع فرمانداران و بخشداران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مردم آذربایجان‌شرقی همواره علمداران مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و دشمن بوده‌اند و پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایستادگی در برابر حرکت‌های مختلف دشمنان، سابقه درخشانی دارند که این موضوع وظیفه مسؤولان را در خدمت به مردم این استان سنگین تر می کند.

وی، اطلاع‌رسانی و استفاده صحیح از ظرفیت رسانه‌ها را امری مهم در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو توصیف کرد و افزود: اطلاع‌رسانی یکی از الزمات مهم مشارکت بوده و احزاب، گروه‌های مردمی و اجتماعی استان نیز در پویایی فضای انتخابات و مشارکت مردم نقش تاثیرگذاری دارند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی باید برای تبیین مسائل کشور همچنین معرفی خدمات نظام به مردم بیشترین استفاده کرد که این کار نیازمند ارتباط مستمر مدیران با رسانه‌ها و ارائه هنرمندانه محتوا همچنین حضور مدیران در میدان عمل و حل مشکلات مردم است.

وی، ارتقای سطح امنیت و استمرار پیشرفت کشور را از جمله دستاوردهای مشارکت در انتخابات اسفند ماه عنوان کرد و بیان داشت: ما وظیفه داریم با صیانت از رای مردم از انتخاب آنها مراقبت کنیم و دولت به انتخابات به عنوان عرصه اجرای مردم سالاری دینی و سرمایه اجتماعی کشور نگاه می.کند.

رئیس ستاد انتخابات ادامه داد: عدالت انتخاباتی این است که ارزش و جایگاه همه کاندیداها پس از طی مراحل قانونی در هیأت‌های نظارت و اجرایی و شورای نگهبان، برای فرمانداران و بخشداران یکسان بوده و هیچ تفاوتی نداشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم عمل به قانون اظهار داشت: در اجرای انتخابات چیزی جز عمل به قانون نداریم و تمام آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها بر اساس قانون نوشته می شوند و چیزی فراتر از قانون نمی باشد.

انتهای پیام/