عبور از گردنه خطرناک اقتصادی با اتکا به توان داخلی
عبور از گردنه خطرناک اقتصادی با اتکا به توان داخلی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وحدت و اتکا به ظرفیت و توان داخلی می توانیم از گردنه خطرناک اقتصادی خروج آمریکا از برجام عبور کنیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، معصومه آقاپور علیشاهی، با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های جدید علیه […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وحدت و اتکا به ظرفیت و توان داخلی می توانیم از گردنه خطرناک اقتصادی خروج آمریکا از برجام عبور کنیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، معصومه آقاپور علیشاهی، با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های جدید علیه ایران اظهار داشت: در حال حاضر نمی توان شرایط اقتصادی را قضاوت کرد چرا که رئیس جمهور به وزیر امور خارجه کشور مهلت داده است تا با کشورهای اروپایی در زمینه پایبندی به برجام مذاکره داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برجام قرارداد بین المللی با کشورها ۱+۵ بود با خروج آمریکا این تعهد بین ۵ کشور ادامه دارد و باید موضع کشورهای دیگر را در زمینه جویا شد چرا که ادامه برجام با کشورهای اروپایی در تجارت ایران و دنیا تاثیرگذار است.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شواری اسلامی با بیان اینکه  اعمال تحریم های جدید ۶ ماه زمان می برد، تاکید کرد: با این وضعیت شرایط برای ما سخت تر می شود اما با وحدت و اتکا به ظرفیت داخل می توانیم از بحران اقتصادی و گردنه خطرناک عبور کنیم.

با وحدت و اتکا به ظرفیت داخل می توانیم از بحران اقتصادی و گردنه خطرناک عبور کنیم

وی با تاکید بر وحدت بیان داشت: اگر بتوانیم شرایط اقتصادی کشور را ساماندهی و آرامش داخلی حفظ کنیم می توان مقابل تورم روانی ایستادگی کرد، از سوی دیگر جناح ها و احزاب مختلف باید دست از اختلاف، ایرادگیری و انتقاد از یکدیگر دست بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در بازه زمانی انتقاد از یکدیگر قرار نداریم، اظهار داشت: در حال حاضر همه باید پشت سر رهبر معظم انقلاب، با علی باشیم و جلو برویم./