طرفدار بازی زمینی و سرعتی هستم
طرفدار بازی زمینی و سرعتی هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در بین خبرنگاران اظهار […]

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در بین خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی برابر تیم فولاد خوزستان در بازی فردا می‌تواند هم تیم تراکتورسازی را برابر پاختکور مهیا کند و هم وضعیت این تیم را در لیگ برتر فوتبال کشور بهبود بخشیده و بازیکنان با روحیه بهتری به مصاف حریفان بعدی خود روند.

وی با ابراز رضایت از تلاش بازیکنانش گفت: بازیکنان سرباز مانند بختیار در حالی این روزها بیشترین تلاش را برای موفقیت تیم می‌کنند که تا پیش از این مورد انتقادات قرار داشتند و مطمئن باشید بازی به بازی تیم تراکتورسازی بهتر شده و نتایج این تیم سیر صعود خواهد داشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: دو بازی اول دور برگشت برابر راه‌آهن و پدیده بیشتر جنبه بازی تدارکاتی را داشته و ما در این دو بازی از سیستمی استفاده کردیم که نتیجه نگرفتیم و در ادامه سیستم بازی را  به۱-۳-۲-۴ تغییر دادیم و اگر اردوی ترکیه لغو نمی‌شد و در آنجا بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کردیم، نتایج تیم بهتر از امروز بود.

وی با تایید اینکه با محرومیت تیمش احتمالا در بازی فردا تغییر سیستم خواهد داشت، تصریح کرد: در ۳ بازی برابر تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران امتیازات زیادی با اشتباهات از دست دادیم و همین اشتباهات می‌توانست به عدم پیروزی برابر سپاهان هم منجر شود.

قلعه‌نویی خود را طرفدار بازی زمینی دانسته و عنوان کرد: من خودم هافبک بوده و بازی زمینی و سرعتی را بیشتر دوست داشته و هیچگاه سعی نکردم به بازی هوایی روی بیاوریم و زمانی که در سپاهان بودم نیز تیمم بهترین خط حمله لیگ را به دست آورده بود.

وی در مورد بازی فردا تیمش گفت: فولاد خوزستان از مربی خوبی بهره برده و بازیکنان جوان و خوبی را دارد و نباید این تیم را دستکم بگیریم و فراموش نکنیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم صدرنشین بوده و به بازیکنانم گفتم با همان انگیزه که برابر تیم‌های پرسپولیس تهران و الجزیره امارات بازی کردند، وارد میدان شوند.

از محرومیت تماشاگران فوتبال ضربه می‌خورد

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: تمام زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است و با محرومیت تماشاگران این فوتبال است که شکست می‌خورد و من شخصا متوجه نشدم در بازی با سپاهان چه اتفاقی افتاد که منجر به محرومیت تماشاگران تیم تراکتورسازی شد.

وی گفت: تمام بازی‌های لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا برای ما حکم فینال را داشته و بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکز من به بازی فردا برابر فولاد خوزستان است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: البته در باشگاه‌های آسیا با کسب شش امتیاز کار صعود تیم ما تمام نشده و باید ۴ امتیاز دیگر را بگیریم و تلاش کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم.

وی گفت: من چه امروز و چه دوره گذشته وجدان کاری نسبت به تیم تراکتورسازی داشته و هیچگاه در وظایفم کوتاهی نکرده و با اینکه ۱۰ روز آنفولانزا گرفته بودم اما حتی یک دقیقه نیز در تمرین تیم تراکتورسازی غیبت نداشتم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به باشگاه گسترش فولاد تبریز و فراز کمالوند بابت نتایج خوب این تیم تبریک گفته و پیروزی‌های هر دو تیم را برای فوتبال تبریز به فال نیک گرفتند.