طرح « کانون مدرسه » آذربایجان شرقی آغاز شد
طرح « کانون مدرسه » آذربایجان شرقی آغاز شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی از آغاز طرح کانون مدرسه همزمان با سراسر کشور به میزبانی مراکز کانون استان خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: مراکز […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی از آغاز طرح کانون مدرسه همزمان با سراسر کشور به میزبانی مراکز کانون استان خبرداد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: مراکز کانون در شهرهای استان با اجرای طرح کانون مدرسه میزبان تعدادی از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی هستند.
وی آموزش غیر مستقیم مفاهیم ومطالب درسی از طریق اجرای فعالیت‌های فرهنگی و حضور دانش‌آموزان در کارگاه‌های هنری و ادبی را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.
یوسف‌زاده در ادامه افزود: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان شامل ۲۲ مرکز می باشد که مرکز فرهنگی هنری کانون تبریز و نیز مراکز کانون در شهرهای مرند، هادیشهر، شبستر، مراغه، بناب، عجب‌شیر هشترود، میانه، اهر، ورزقان، کلیبر، سراب و مهربان از آن جمله اند.
وی ۲۲ مرکز فوق را به عنوان مجریان طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی جاری اعلام کرد و افزود: طرح کانون مدرسه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و با هماهنگی‌های مراکز کانون با مدارس نواحی و مناطق استان صورت گرفته است.
مدیر کل کانون در عین حال تصریح کرد: توجه به کیفیت اجرای طرح کانون مدرسه از جمله نکاتی است که تلاش داریم با برنامه‌ریزی مناسب، این امر محقق گردد.
یوسف زاده خاطر نشان کرد: همان‌گونه که آموزش غیررسمی در تمام دنیا نقش مهمی در آموزش و پرورش دارد کانون پرورش فکری کودکان نیز با یک نگاه ویژه به این شیوه آموزش می نگرد.
وی در پایان گفت: با توجه به این‌که مخاطبان ما در مدرسه و کانون مشترک است، ارتباط این دو نهاد با یکدیگر خروجی بهتری در بحث تربیت و پرورش کودکان به دنبال دارد.