طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن تدوین شد
طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن تدوین شد

خبرگزاری میزان-جعفر داراب خانی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرایم به ویژه جرم سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار این معاونت قرار گرفت. وی افزود: […]

خبرگزاری میزان-جعفر داراب خانی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرایم به ویژه جرم سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست با دعوت از نمایندگان ارشد دستگاه‌های مربوطه و تبادل اطلاعات، وضعیت استان البرز در بروز و ظهور جرم سرقت تحلیل و بررسی شد و سپس آمار و اطلاعات مربوط به این جرم، تجمیع و آنالیز گردید.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: طرح فوق شامل بیان مسأله، آسیب شناسی پدیده سرقت خودرو و وسایل داخلی آن و تقسیم وظایف دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مراجع خدمات رسان برای پیشگیری از این جرم است.وی افزود: با دستور رئیس کل دادگستری استان البرز، طرح موصوف در اختیار مدیران دستگاه‌های ذیربط برای بهره برداری و اجرا قرار گرفته که نتایج اجرای آن متعاقباً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، از جرایم علیه اموال است که در مقایسه با سایر سرقت ها، دارای فراوانی زیادی بوده و نرخ بالای وقوع این جرم، احساس امنیت شهروندان را کاهش می‌دهد که اجرای طرح “پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن”، تا حصول نتیجه قطعی و نهایی، با جدّیت توسط این معاونت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/