طرح زوج و فرد خودروها از ۱۵ اسفند در تبریز اجرا می شود
طرح زوج و فرد خودروها از ۱۵ اسفند در تبریز اجرا می شود

در راستای روان سازی ترافیک در محدوده مرکزی شهر و افزایش ایمنی عابران پیاده، طرح زوج و فرد خودروها از امروز پانزدهم اسفند در تبریز اجرا می شود. اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز در گفتگو با قلم پرس با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح ترافیک و […]

در راستای روان سازی ترافیک در محدوده مرکزی شهر و افزایش ایمنی عابران پیاده، طرح زوج و فرد خودروها از امروز پانزدهم اسفند در تبریز اجرا می شود.

اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز در گفتگو با قلم پرس با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد از امروز پانزدهم اسفند اجرایی می شود و قرار است تا پایان سالجاری ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح علاوه بر روان سازی ترافیک در محدوده مرکزی شهر، افزایش ایمنی عابران پیاده و کارایی حمل و نقل عمومی را شاهد می شویم.

آدی بیگ عنوان کرد: این طرح در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان مصوب شده و با همکاری پلیس راهور، امیدواریم شهروندان در محدوده مرکزی شهر احساس راحتی و ایمنی بیشتری داشته باشند.

وی گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز برنامه و راهکارهای دیگری برای نوروز ۹۸ دارد که به موقع اطلاع رسانی می شود .