ضرورت ساماندهی ورودی‌های تبریز/ آبگیری سد شهید مدنی فعال شود
ضرورت ساماندهی ورودی‌های تبریز/ آبگیری سد شهید مدنی فعال شود

[ad_1] نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خواستار ساماندهی ورودی‌های تبریز و آبگیری سد شهید مدنی شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسین فرهنگی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: دو پیشنهاد برای شهردار و شورای شهر دارم که یکی از آنها ساماندهی ورودی‌های شهر است که در شان تبریز […]

[ad_1]


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خواستار ساماندهی ورودی‌های تبریز و آبگیری سد شهید مدنی شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسین فرهنگی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: دو پیشنهاد برای شهردار و شورای شهر دارم که یکی از آنها ساماندهی ورودی‌های شهر است که در شان تبریز نیست.

وی افزود: بین وظایف راه و شهرسازی و شهرداری تداخلی وجود دارد که می‌توان تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه امضا کرد تا شهرداری این موضوع را برای زیباسازی ساماندهی ورودی های شهر بر عهده بگیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: پیشنهاد بعدی، فعال شدن آب سد شهید مدنی است که از وسط شهر رد می شود و باید درباره عبور آن از وسط شهر یا پشت عینالی تصمیم گیری شود.

وی اضافه کرد: این آب اکنون از پشت عینالی رد می‌شود و  می‌توانیم آن را به داخل مهرانه رود انتقال دهیم تا از نظر گردشکری هم موثر باشد.

فرهنگی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان نیز تأکید کرد: اگر شورای شهر درباره مطالبات از رئیس جمهور به جمع‌بندی رسیده است، از طریق ما و یا استانداری موضوع را اعلام کند تا در حد امکان در سفر آقای رئیسی پیگیری شود.

انتهای پیام/


[ad_2]