ضرورت راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در مراغه
ضرورت راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در مراغه

[ad_1] امام جمعه مراغه خواستار احداث و راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان دومین شهرستان استان یک ضرورت است. وی، خواستار پیگیری مسئولان شهرستان برای راه اندازی بیمارستان […]

[ad_1]


امام جمعه مراغه خواستار احداث و راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان دومین شهرستان استان یک ضرورت است.

وی، خواستار پیگیری مسئولان شهرستان برای راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در مراغه شد و از مردم نیز خواست خدمات بیمه‌ای خود را به تامین اجتماعی سوق دهند.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، از علما خواست در تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) بیشتر روشنگری کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای برهم زدن دوستی کشورها همسایه با ایجاد تنش و مناقشه است، اظهار کرد: منطقه گازی آرش موضوع جدید برای ایجاد تنش در بین کشورهای منطقه خلیج فارس و ایران است.

وی تصریح کرد:  جزایر سه گانه خلیج فارس جزو جدایی نشدن خاک جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته امام جمعه مراغه، مردم ایران به هیچ وجه اجازه نخواهند داد ذره‌ای از خاک از ایران جدا شود.

امام جمعه مراغه با اشاره به هفته حجاب و عفاف از دولت، قوه قضائیه و مجلس خواست برنامه اساسی برای مساله حجاب در کشور تدوین کنند.

وی گفت: مردم و مسئولان نباید در مساله حجاب بی‌تفاوت باشند.

پایان پیام/

 


[ad_2]