ضرورت تغییر و تحول اساسی در روند فعالیت میزهای صادراتی
ضرورت تغییر و تحول اساسی در روند فعالیت میزهای صادراتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر تغییر و تحول بنیادین در نحوه فعالیت میزهای تجاری تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز؛ صابر پرنیان امشب در جلسه بررسی موانع و مشکلات صادراتی استان اظهار کرد: میزهای صادراتی به تغییر و تحول اساسی نیاز دارند تا حرکت جدیدی در این حوزه ایجاد شود. […]



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر تغییر و تحول بنیادین در نحوه فعالیت میزهای تجاری تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز؛ صابر پرنیان امشب در جلسه بررسی موانع و مشکلات صادراتی استان اظهار کرد: میزهای صادراتی به تغییر و تحول اساسی نیاز دارند تا حرکت جدیدی در این حوزه ایجاد شود.

وی ادامه داد: به منظور فعال کردن میزهای کالایی برای رفع موانع صادراتی برنامه ریزی شده است جلسات میزهای کالایی استان مانند میز کشور برگزار شود البته جلسات میزهای تجاری در حال حاضر به صورت مرتب برگزار می شود و مشکلات صادراتی هر کشور به صورت جداگانه احصا می شود.

پرنیان با بیان این که باید در روند فعالیت میزها تحول اساسی ایجاد کنیم، گفت: اتاق بازرگانی تبریز باید در فعال سازی میزهای صادراتی پیشتاز باشد که در این زمینه سازمان صمت پشتیبان اتاق است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز با بیان این که محل استقرار میزهای صادراتی اتاق بازرگانی است و اتاق بازرگانی دپارتمان بخش خصوصی است، گفت: روند فعالیت میزها صادراتی سریع تعیین تکلیف شود.

محمد کلامی افزود: اگر موضوع صادرات دغدغه همه ما شود و به طور هفتگی موارد رصد شود بدون تردید تحولی در صادرات ایجاد می شود.

در این جلسه با ارایه گزارشی از وضعیت صادرات استان در پنج ماه گذشته، عملکرد مصوبات جلسه گذشته مورد پیگیری قرار گرفت. همچنین مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه صادرات نیز مطرح و مقرر شد مسایل و مشکلات با همکاری نهادهای متولی رفع شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/