ضرورت تشکیل شورای مجازی استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل
ضرورت تشکیل شورای مجازی استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه بحث سایبری یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه است، گفت: با وجود این مسئله اگر مجوز تشکیل شورای مجازی استان داده شود، اقدام بسیار خوبی خواهد بود تا متولیان این بخش مشخص شده و این مسئله در استان محقق شود. به گزارش قلم پرس، احمد جهانسری بعدازظهر […]

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه بحث سایبری یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه است، گفت: با وجود این مسئله اگر مجوز تشکیل شورای مجازی استان داده شود، اقدام بسیار خوبی خواهد بود تا متولیان این بخش مشخص شده و این مسئله در استان محقق شود.

به گزارش قلم پرس، احمد جهانسری بعدازظهر امروز در نشست رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با فعالان سایبری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه امروزی در راستای مقابله با تهدیدات نوین اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در استان، برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده و در مسیر حرکت پیش به جلو هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین مسائل در جامعه امروزی،بحث فضای سایبری و تهدیدات این بخش است،گفت: خوشبختانه از یک سال گذشته قرارگاه سایبری در استان فعال شده و در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل فعالیت می‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه بحث سایبری یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه است، خاطرنشان کرد: با وجود این مسئله، اگر مجوز تشکیل شورای مجازی استان داده شود، اقدام بسیار خوبی خواهد بود تا متولیان این بخش مشخص شده و این مسئله در استان محقق شود.