ضرورت تسریع در جبران خسارت‌ سیلاب‌های اخیر به مردم آذربایجان‌شرقی
ضرورت تسریع در جبران خسارت‌ سیلاب‌های اخیر به مردم آذربایجان‌شرقی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در جبران خسارت‌های وارده به مردم استان آذربایجان‌شرقی و تبریز در جریان سیلاب‌های اخیر تاکید کرد. به گزارش قلم پرس محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرگذاری فارس در تبریز اظهار داشت: سیل‌ها و سیلاب‌های اخیر باعث خسارت‌های گسترده و زیان‌باری در شهرستان‌های […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در جبران خسارت‌های وارده به مردم استان آذربایجان‌شرقی و تبریز در جریان سیلاب‌های اخیر تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرگذاری فارس در تبریز اظهار داشت: سیل‌ها و سیلاب‌های اخیر باعث خسارت‌های گسترده و زیان‌باری در شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی و به ویژه شهر تبریز شده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با استفاده از اعتبارات حوادث غیرمترقبه به طور سریع خسارت‌های وارده برآورده شده و نسبت به جبران آنها و کاهش آلام مردم استان و شهر تبریز اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این رابطه در تذکری به رئیس جمهور و وزیر کشور بر تسریع در جبران خسارت‌های وارده به مردم استان آذربایجان‌شرقی و تبریز در جریان سیلاب‌ها و سیل‌های اخیر تاکید کرده‌ام.