ضرورت تأسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در رشته‌های تکنولوژی‌های برافکن/ هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل، بیکار نمی‌ماند
ضرورت تأسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در رشته‌های تکنولوژی‌های برافکن/ هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل، بیکار نمی‌ماند

[ad_1] معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور بر ضرورت تأسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در رشته‌های تکنولوژی‌های برافکن تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامحسین حسینی‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح  آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سالوی و رونمایی از استاندارد آموزشی […]

[ad_1]


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور بر ضرورت تأسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در رشته‌های تکنولوژی‌های برافکن تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامحسین حسینی‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح  آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سالوی و رونمایی از استاندارد آموزشی گردشگری به زبان چینی بر تأسیس آموزشگاه‌های آزاد در رشته‌های تکنولوژی برافکن تأکید کرد.

وی افزود: هر کشوری که در بحث توسعه‌یافتگی مطرح است، به مدد جدی گرفتن مهارت‌آموزی و نیروی انسانی توانمند و سوق دادن جوانان به سمت مهارت‌آموزی بوده است.

حسینی‌نیا با اشاره به لزوم حمایت از افرادی که در زمینه مهارت‌آموزی فعالیت می.کنند، گفت: بحث مهارت‌آموزی رکن رکین فعالیت‌های توسعه‌ای هر کشور است. باتوجه به مهارت‌آموزی و مهارت‌های دانش بنیان، تأمل در بحث تکنولوژی‌های برافکن، می‌تواند سرنوشت و مشاغل آینده را متحول سازد.

رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پیش بروند و آموزشگاه تأسیس کنند، باید دانش بنیان‌های برافکن و از تکنولوژی‌هایی مثل سیمولیشن، ربات خودکار، امنیت سایبری، ای آو تی و… بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل بیکار نمی‌ماند، متذکر شد: بخش صنعت و کشاورزی کشور ما تشنه نیروی ماهر و مهارت محور و توانمند است.

حسینی‌نیا با بیان اینکه سازمان از کسانی که در زمینه آموزش فنی حرفه‌ای با تاکید بر آموزش‌های مهارتی نوین سرمایه‌گذاری می‌کنند، حمایت و استقبال می‌کند، تصریح کرد: سیاست سازمان آموزش فنی حرفه‌ای به سمت تقویت بخش خصوصی و سپردن کارها به دست آنهاست تا بتوانند کار را به بهترین شکل در بازار آزاد رقابتی، پیش ببرند و کیفیت آموزش و بهره‌وری را افزایش دهند و ما به عنوان سازمان حاکمیتی موضوع آموزش مهارت را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/س


[ad_2]