ضرورت ایجاد شعبه حقوقی در شهرستان تفت جهت کاهش اطاله دادرسی
ضرورت ایجاد شعبه حقوقی در شهرستان تفت جهت کاهش اطاله دادرسی

خبرگزاری میزان – مهدی زارعی، در آیین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان تفت استان یزد، ضمن ارائه گزارشی از دوران تصدی خود، بیان داشت: پرونده‌های منابع طبیعی این حوزه قضایی در سال ۹۸ حدود ۱۴۳ پرونده بوده، اما این تعداد در سال ۹۹ به ۲۱۵ فقره افزایش یافته که یکی از دلایل آن، افزایش قیمت […]

خبرگزاری میزان – مهدی زارعی، در آیین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان تفت استان یزد، ضمن ارائه گزارشی از دوران تصدی خود، بیان داشت: پرونده‌های منابع طبیعی این حوزه قضایی در سال ۹۸ حدود ۱۴۳ پرونده بوده، اما این تعداد در سال ۹۹ به ۲۱۵ فقره افزایش یافته که یکی از دلایل آن، افزایش قیمت زمین بوده است.

وی افزود: روند ورودی پرونده‌های حقوقی در این حوزه قضایی، از سال ۹۷ تا ۹۹ افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته بدین صورت که در سال ۹۹ حدود ۲ هزار پرونده حقوقی در دادگستری تشکیل شده است.

این مقام قضایی به روند افزایشی پرونده‌های حقوقی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این موضوع بر لزوم ایجاد یک شعبه حقوقی در شهرستان تفت جهت کاهش اطاله دادرسی و تسریع در احیای حقوق مردم دلالت دارد.

وی مشکل کمبود فضای فیزیکی را یکی از مشکلات مهم این حوزه قضایی عنوان کرد و بیان داشت: این مشکل با توجه به پیگیری‌های مستمر سرانجام  مورد تصویب قرار گرفت و کلنگ توسعه این ساختمان به زمین خورد.

انتهای پیام/