صیادی مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی شد
صیادی مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی شد

[ad_1] علیرضا صیادی مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز با حضور معاون وزیر و مسوولان استان معرفی و از زحمات جعفر پاشایی در تالار دبیرستان طالقانی تبریز قدردانی شد. جعفر پاشایی مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این […]

[ad_1]


علیرضا صیادی مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز با حضور معاون وزیر و مسوولان استان معرفی و از زحمات جعفر پاشایی در تالار دبیرستان طالقانی تبریز قدردانی شد.

جعفر پاشایی مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به افزایش نرخ ۲.۵ درصدی باسوادی استان، گفت: اجازه ندادیم فرزندان از آموزش محروم بمانند و تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتیم تا مشکلات ۲۵ ماه آموزش غیرحضوری در دوران کرونا را پشت سر بگذاریم.

توسعه مراکز رفاهی، ارتقا سواد اموزی و پوشش تحصیلی، جلب مشارکت های مردمی، افزایش نرخ باسوادی استان، افزایش پوشش تحصیلی۹۹ درصد، رتبه اول در جذب نواموزان برای استان ، ساخت و راه اندازی ۱۶۰ نماز خانه چند منظوره ی مدرسه ای با کمک های مردمی ، راه اندازی و ارسال کاروان های وسایل ورزشی و درسی به مدارس ، راه اندازی و ارسال کتابخانه مدرسه ای برای دانش اموزان روستایی که سرانه کتاب از ۹ به ۱۱ جلد افزایش یافت ، احداث باشگاه فرهنگیان بعنوان نماد آذربایجان شرقی، باشگاه پیشکسوتان  مجموعه ای با ظرفیت ۱۰ هزار نفر از جمله کتابخانه و سالن ورزشی وایجاد و تاسیس مراکز رفاهی برای بیماران فرهنگی، ایجاد محل اسکان دائمی فرهنگیان، کلنگ زنی ۱۰ زمین ورزشی ، کسب قهرمانی جهانی فوتسال تایلند،کسب رتبه اول در رضایت مراجعان به اداره کل ، تشکیل مجمع خیرین در تبریز برای اولین بار از اقدامات مهمی بود که پاشایی عنوان کرد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان هم با بیان این‌که آسیب‌های بسیار جدی داریم، گفت: مدارس بسیار خوبی ساخته و تجهیزات بسیار خوبی در دست داریم اما نیاز است دانش آموزان ایران اسلامی مهارت‌های زندگی را در راستای دین اسلام آموزش ببینند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی استفاده از نیروی جوان در سیستم است، افزود: تمام تلاش ما در خدمت به معلمان است تا بتوانیم خدمات شبانه روزی آن ها را جبران کنیم و انتظار می رود معلمین عزیز در علم آموزی کوتاهی نکنند.

سعید جلالی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان این آیین گفت:  رهبر وپیشوای تمام خیرین مدرسه ساز معاصر حلیمه خاتون در خراسان جنوبی است که با دیه فرزند خود مدرسه ساخت و خودش نیز کارگری کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش دستگاهی متفاوت است و ما سرمایه اجتماعی آن هستیم ، مردم هم ذینفع آن هستند و مطالبه گر اصلی آن خداوند متعال است.

جلالی ادامه داد: سرمایه اجتماعی نامحدودی در کنار مدیر کل آموزش و پرورش است و تمام شدنی نیست چون هرکسی که کار خیر میکند برای مقام خاصی نیست بلکه برای رسیدن به آرامش و سعادت هست.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: در سالهای اخیر توسعه اهل خیر در آموزش و پرورش بیشتر شده است و قابل تقدیر است و داور اصلی که میتواند قدرت ممیزی داشته باشد در گذر زمان، مردم است.

در این مراسم از خدمات جعفر پاشایی قدردانی و علیرضا صیادی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی شد.

علیرضا صیادی دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی گرایش سیاست‌گذاری عمومی است و مدیریت ناحیه پنج آموزش‌ و پرورش تبریز و شهرستان اهر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

جعفر پاشایی از سال ۹۲ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بود.

انتهای پیام/


[ad_2]