صنعتگران این کشور با پوست و استخوان تحریم ها را لمس کردند / از برجام حمایت می کنیم
صنعتگران این کشور با پوست و استخوان تحریم ها را لمس کردند / از برجام حمایت می کنیم

مشاور استاندار در امور صنعت معدن و تجارت، با بیان اینکه صنعتگران این کشور تحریم ها را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کردند، گفت: صنعتگران استان از رئیس جمهوری متشکرند و حمایت های لازم را از برجام و پیگیری های آن دارند به گزارش قلم پرس، احمد محمدزاده، در نشست شورای اداری استان که با […]

مشاور استاندار در امور صنعت معدن و تجارت، با بیان اینکه صنعتگران این کشور تحریم ها را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کردند، گفت: صنعتگران استان از رئیس جمهوری متشکرند و حمایت های لازم را از برجام و پیگیری های آن دارند

به گزارش قلم پرس، احمد محمدزاده، در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، اظهار داشت: امید داریم در تبریز نمایشگاه دائمی تجهیزات مورد نیاز وزارت نفت به مدت یکسال در محل دائمی نمایشگاه های تبریز، ایجاد شود تا صنعتگر ما بتواند با دیدن قطعات مورد نیاز در این راستا مشارکت کنند و خلا به وجود آمده در این خصوص  برطرف شود.
نماینده بخش خصوصی در استان، افزود: همچنین برقراری یک دفتر به نمایندگی از وزارت نفت در تبریز با حضور کارشناسان فنی و بازرگانی نیاز است تا بتواند پاسخگوی صنعتگران و پیگیر مسایل آن ها باشد.
وی اضافه کرد: همچنین پیشنهاد می شود هر ماه از معاونین گزارشی در خصوص اینکه چه قراردادهایی در استان آذربایجان شرقی منعقد شده بخواهند، چرا که این مساله در راستای ادامه همکاری ها بسیار کمک خواهد کرد.
محمدزاده در ادامه با اشاره به موضوع ادامه داد: به عنوان یک صنعتگر ۳۸ ساله می گویم، شاید اگر عده ای تحریم ها را تنها با پوست خود لمس کردند، اما صنعتگران این کشور تحریم ها را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کردند، ما آسیب خوردگان خط مقدم تحریم بودیم.
وی ادامه داد: ما به عنوان صنعتگران این استان به دولت می گوییم دستتان درد نکند، صنعتگران این استان از شما پشتیبانی میکنند از آن تلاش هایی که برای برجام اتفاق افتاده است.
مشاور استاندار، خاطرنشان کرد: زمانی که دو نفر باهم قهر میکنند بعد از آشتی هم مدت ها با یکدیگر به سختی حرف می زنند، ما چندین سال با دنیا رابطه نداشتیم امروز رابطه ها بهتر شده ،نمیدانم چرا آن آقایانی که آن همه تلخی را تحمل کردند ولی امروز نمی توانند این گفتمان ها را تحمل کنند، کمی باید تحمل کنیم.
وی تاکید کرد: امروز هم در خط مقدم میبینیم که چه تفاوت هایی ایجاد شده و بی انصافی است کسانی که دکانشان از جریان تحریم تغذیه می شد امروز می توانند کل برجام را زیر سوال ببرند، نقد و پیگیری کنند، چرا که زیباست اما زیر سوال بردن نه.
محمدزاده، ادامه داد: پیام صنعتگران استان به مقام عالی ریاست جمهوری این است که صنعتگران استان از ایشان متشکرند و حمایت های لازم را از برجام و پیگیری های آن دارند