صرفه‌جویی چهار میلیاردی، نتیجه بارگذاری سامانه شفافیت
صرفه‌جویی چهار میلیاردی، نتیجه بارگذاری سامانه شفافیت

[ad_1] شهردار تبریز نتیجه بارگذاری سامانه شفافیت را صرفه‌جویی چهار میلیارد تومانی در هزینه‌های جاری دانست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: نتیجه بارگذاری سامانه شفافیت، صرفه‌جویی چهار میلیارد تومانی بوده که البته این سامانه هنوز کامل نشده و تا آخر […]

[ad_1]


شهردار تبریز نتیجه بارگذاری سامانه شفافیت را صرفه‌جویی چهار میلیارد تومانی در هزینه‌های جاری دانست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: نتیجه بارگذاری سامانه شفافیت، صرفه‌جویی چهار میلیارد تومانی بوده که البته این سامانه هنوز کامل نشده و تا آخر شهریور تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاعات همه نیروهای شهرداری باید در سامانه بارگذاری شود. حتی الزام کردیم که صورتجلسات هیأت مدیره‌های سازمان نیز در سامانه بارگذاری شود.

شهردار تبریز عنوان کرد: بخشی از کار بارگذاری اطلاعات نیروهای شرکتی در سامانه انجام یافته و در ادامه کار نیز انجام خواهد شد. اگر نواقصی در این حوزه وجود دارد، آماده همفکری و همکاری با شورا هستیم.

وی افزود: در این راستا به قولی که داده بودیم، عمل کردیم اما گاهی بسترها مناسب نیست و برای مثال هم اکنون  برخی از سازمان‌ها وب سایت ندارند.

انتهای پیام/س


[ad_2]