صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین/ د نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی
صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین/ د نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی

سفیر کنیا در ایران با اشاره به وجود نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی، گفت: علاوه بر این خانه علوم‌ و فناوری ایران نیز در کشور ما فعال است که می تواند زمینه ساز تعمیق روابط فی‌مابین باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در ایران  امشب در دیدار با استاندار […]



سفیر کنیا در ایران با اشاره به وجود نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی، گفت: علاوه بر این خانه علوم‌ و فناوری ایران نیز در کشور ما فعال است که می تواند زمینه ساز تعمیق روابط فی‌مابین باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در ایران  امشب در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از سفر به تبریز،  اظهار کرد: حضور ایرانیان در خط ساحلی کنیا پررنگ است و ما باید همه تلاش‌مان را برای توسعه روابط بین دو کشور به کار ببندیم.

وی با اشاره به وجود نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی، گفت: علاوه بر این خانه علوم‌ و فناوری ایران نیز در کشور ما فعال است که می تواند زمینه ساز تعمیق روابط فی‌مابین باشد.

جاشوا گاتیمو آگوتا  با ابراز علاقه‌مندی نسبت به تبادل دانش و فناوری میان ایران و کنیا، گفت: متاسفانه تجار ما با ظرفیت‌های ایران و استان‌های آن آشنایی ندارند، در حالی که در ایران محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود.

سفیر کنیا در ایران یادآوری کرد: دولت کنیا علاقه‌مند توسعه مناسبات دوجانبه بوده و در همین راستا صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین انجام می‌شود.

پایان پیام/