صدور حکم متهمان قطع اشجار جنگلی به غرس ۴۰۰ اصله درخت در شهرستان کلیبر
صدور حکم متهمان قطع اشجار جنگلی به غرس ۴۰۰ اصله درخت در شهرستان کلیبر

دو نفر از متهمان قطع اشجار جنگلی در کلیبر استان آذربایجان‌شرقی به غرس ۴۰۰ اصله درخت جنگلی مکلف شدند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سجاد آقایی‌اتی‌کندی دادرس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ کلیبر استان آذربایجان‌شرقی حکم غرس ۴۰۰ اصله درخت جنگلی از نوع زبان گنجشک، زالزالک، نارون، گلابی وحشی، گردو و بید را برای ۲ متهم […]



دو نفر از متهمان قطع اشجار جنگلی در کلیبر استان آذربایجان‌شرقی به غرس ۴۰۰ اصله درخت جنگلی مکلف شدند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سجاد آقایی‌اتی‌کندی دادرس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ کلیبر استان آذربایجان‌شرقی حکم غرس ۴۰۰ اصله درخت جنگلی از نوع زبان گنجشک، زالزالک، نارون، گلابی وحشی، گردو و بید را برای ۲ متهم قطع اشجار جنگلی صادر کرد.

این دو نفر متهم به مشارکت در قطع اشجار جنگلی در حوزه شهرستان کلیبر بودند که با شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر پیگیری و حکم متهمان به وصف اعلامی صادر شده است.

صدور چنین آرایی در اجرای مواد ۴۶ الی ۵۵ قانون مجازات اسلامی توسط دادرس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ کلیبر مسبوق به سابقه بوده و وی در موضوع کرونا و تهیه جهیزیه برای نوع عروسان کم برخودار بهزیستی، تهیه مطبوعات برای مدارس و همچنین تهیه اقلام خوراکی و مصرفی برای مرکز توانبخشی امید کلیبر نیز آرای مشابهی صادر کرده بود که این احکام منجر به اجرا شده است.

پایان پیام/