صدور اخطاریه نمای نامتعارف با بافت تاریخی، به ساختمان بانک پاسارگاد
صدور اخطاریه نمای نامتعارف با بافت تاریخی، به ساختمان بانک پاسارگاد

صدور اخطاریه نمای نامتعارف با بافت تاریخی، به ساختمان بانک پاسارگاد معاون شهرسازی شهرداری منطقه ۸ تبریز از صدور برگ اخطاریه نمای نامتعارف با بافت تاریخی شهر، به ساختمان بانک پاسارگاد در میدان ساعت خبر داد. به گزارش قلم پرس،، کاظم دلفکار ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ترغیب مالکین نسبت به سنتی سازی […]




صدور اخطاریه نمای نامتعارف با بافت تاریخی، به ساختمان بانک پاسارگاد

معاون شهرسازی شهرداری منطقه ۸ تبریز از صدور برگ اخطاریه نمای نامتعارف با بافت تاریخی شهر، به ساختمان بانک پاسارگاد در میدان ساعت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، کاظم دلفکار ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ترغیب مالکین نسبت به سنتی سازی نمای ساختمانها در محدوده تاریخی فرهنگی تبریز، شهرداری منطقه ۸ اقدام  به صدور اخطاریه به ساختمانهایی با نمای نا متعارف با بافت تاریخی در محدوده مرکزی شهر نموده است.

وی افزود: در این راستا طی روز گذشته عوامل شهرداری منطقه ۸ اقدام به صدور برگ اخطاریه همگون سازی نمای ساختمان به ساختمان بانک پاسارگاد شعبه میدان ساعت نمودند تا این بانک اقدام به سنتی سازی نما و حذف نمای کامپوزیت این بانک کنند.

وی استفاده از الگوهای معماری ایرانی اسلامی را یکی از نیازهای امروز شهر تبریز دانسته و افزود: شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز آماده هرگونه حمایت و مساعدت در خصوص اقدام شهروندان سطح منطقه مبنی بر اجرای نمای سنّتی و هماهنگ با الگوی معماری تبریز قدیم می باشد.