شکوفایی فوتبال آذربایجان با واگذاری دو تیم فوتبال تراکتور و ماشین سازی به صنایع مس
شکوفایی فوتبال آذربایجان با واگذاری دو تیم فوتبال تراکتور و ماشین سازی به صنایع مس

فرهاد صداقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: واگذار مالکیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به صنایع مس اتفاق میمون و مبارکی بود که می‌توانست چند سال قبل‌تر صورت گیرد. وی گفت: این تصمیم درست خوشحالی فوتبالدوستان تبریز را به همراه داشته و می‌تواند به شکوفایی مجدد فوتبال منطقه منجر شود. مدیر عامل […]

فرهاد صداقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: واگذار مالکیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به صنایع مس اتفاق میمون و مبارکی بود که می‌توانست چند سال قبل‌تر صورت گیرد.

وی گفت: این تصمیم درست خوشحالی فوتبالدوستان تبریز را به همراه داشته و می‌تواند به شکوفایی مجدد فوتبال منطقه منجر شود.

مدیر عامل سابق باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: تنها مورد نگران کننده نبود زمین کافی برای تمرین و مسابقه دو تیم بوده و من امیدوارم آقای زنوزی یکی دو سال مجموعه ورزشی خود را در اختیار تراکتور و ماشین‌سازی قرار دهد تا صنایع مس زمین تمرین و ورزشگاه لازم را تاسیس کند.

وی تصریح کرد: مالکیت و یا قرارداد با مجموعه ورزشی از جمله شروط مجوز حرفه‌ای باشگاه بوده و امیدوارم با تهمیدات لازم مسوولان این مشکلات برای دو تیم محبوب تراکتور و ماشین‌سازی حل گردد.

فرهاد صداقت پیش از این سمت‌های سرپرستی تیم تراکتور، قائم مقام ورزش باشگاه تراکتور، مدیر آکادمی باشگاه تراکتور و رئیس سازمان فوتبال تراکتور را برعهده داشته و یک فصل هم مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز بوده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷