شکست تلخ در پایان سال / تراکتور عیدی نداد
شکست تلخ در پایان سال / تراکتور عیدی نداد

[ad_1] تیم تراکتور برای دومین هفته متوالی در تبریز مغلوب شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر میزبان تیم مس رفسنجان بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم مهمان به […]

[ad_1]


تیم تراکتور برای دومین هفته متوالی در تبریز مغلوب شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر میزبان تیم مس رفسنجان بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم مهمان به اتمام رسید.

در دقیقه ۱۸ بازی هادی محمدی به اشتباه توپ را وارد دروازه تیم تراکتور کرده تا نیمه نخست بازی به سود تیم مس رفسنجان به اتمام رسد.

در دقیقه ۴۲ با ضربه برگردان درصدد بود دروازه تیم مس را باز کند، اما از بخت بد تیم تراکتور، توپ به تیر دروازه تیم مهمان برخورد کرد.

در نیمه دوم برتری نسبی با تیم تراکتور بوده و تیم میزبان فشار برای زدن گل تساوی را وارد کرد، اما بهترین خط دفاعی لیگ برابر حملات تیم تراکتور به خوبی مقاومت کرده و در نهایت بازی با همان تک گل نیمه نخست به سود مس رفسنجان به اتمام رسید.

با این نتیجه تیم تراکتور رده پنجمی خود را نیز از دست داده و به رده ششم سقوط کرده و تیم مس رفسنجان به رده پنجم جدول صعود و جای تیم تراکتور را گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 


[ad_2]