شورای شهر محل آزمون و خطا نیست
شورای شهر محل آزمون و خطا نیست

به گزارش قلم پرس از تبریز، رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در نشست هم‌اندیشی روسای ادوار شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شورای شهر که در گذشته‌ها نیز عنوان انجمن شهر را به خود اختصاص داده بود، حلقه اتصال بین مردم و مسئولان به شمار می‌رود. وی بیان کرد: همواره روسای ادوار مختلف […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در نشست هم‌اندیشی روسای ادوار شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شورای شهر که در گذشته‌ها نیز عنوان انجمن شهر را به خود اختصاص داده بود، حلقه اتصال بین مردم و مسئولان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: همواره روسای ادوار مختلف شورای شهر تبریز به رغم سلایق گوناگون، زحمات زیادی برای شهرمان کشیده‌اند که اکنون ماحصل‌شان را شاهد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی هم افزود: ما می‌خواهیم از پیشنهادات و تجارب روسای ادوار گذشته شورا بهره‌مند شویم تا دیگر آزمون و خطا در این راستا وجود نداشته باشد.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بهتر است حداقل هر ۳ یا ۶ ماه یک‌بار جلسه بین روسای ادوار و حتی اعضای دوره‌های قبلی برگزار شود تا موضوعات روز و مشکلات شهر را بررسی کرده و از تجربیات آنها برای حل معضلات شهری استفاده کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه بیان کرد: پیشنهادم این است تشکلی را با عنوان اعضای ادوار شورا تشکیل دهیم و آرشیوی برای ثبت تمام اقدامات شورا از آغاز فعالیت تاکنون ثبت کنیم تا با این کار تاریخچه‌ای ماندگار برای شورای شهر به میراث بگذاریم.

برگی در ادامه‌ی سخنان خود یادآور شد: بهتر است در کمیسیون‌های شورای شهر نیز ارتباط با اعضای ادوار گذشته به وجود آید تا در این راستا هم از تجربیات ادوار بهره ببریم.
 

انتهای پیام/