شورای شهر افزایش ۵۷ درصدی حقوق‌ها را در نظر نگرفته بود/ اختصاص وام بازآفرینی ۲ هزار میلیارد ریالی به شهرداری تبریز
شورای شهر افزایش ۵۷ درصدی حقوق‌ها را در نظر نگرفته بود/ اختصاص وام بازآفرینی ۲ هزار میلیارد ریالی به شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: شورای شهر افزایش ۵۷ درصدی حقوق را در نظر نگرفته بود و مضاف بر آن، تبدیل وضعیت‌ها نیز هزینه‌های جاری را افزایش داده است که بدین منظور ۱۱ محور را برای کاهش هزینه‌های جاری در دست اقدام داریم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در جلسه علنی امروز شورای […]



شهردار تبریز گفت: شورای شهر افزایش ۵۷ درصدی حقوق را در نظر نگرفته بود و مضاف بر آن، تبدیل وضعیت‌ها نیز هزینه‌های جاری را افزایش داده است که بدین منظور ۱۱ محور را برای کاهش هزینه‌های جاری در دست اقدام داریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: جا دارد از اعضای محترم شورای شهر تشکر کنم که در سه ماه گذشته همراه مجموعه شهرداری بودند تا اقدامات و برنامه‌های شهرداری انجام شود. پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری، یک کار جمعی است و شورای اسلامی شهر و شهرداری در آن سهیم هستند.

وی ادامه داد: به صورت رسمی گزارش عملکرد منابع و مصارف را به شورای شهر تقدیم کردیم و در وب‌سایت اطلاع‌رسانی نیز بارگذاری شده است. 

شهردار تبریز عنوان کرد: شورای شهر افزایش ۵۷ درصدی حقوق را در نظر نگرفته بود و مضاف بر آن، تبدیل وضعیت‌ها نیز هزینه‌های جاری را افزایش داده است که بدین منظور ۱۱ محور را برای کاهش هزینه‌های جاری در دست اقدام داریم.

وی افزود: اولویت ما ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است چون اعضای شورای شهر نیز بر توزیع عادلانه خدمات و منابع تاکید دارند.

هوشیار گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت وصول شده که ۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتوبوسرانی اختصاص یافته است. 

وی در پایان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان وام بازآفرینی شهری به شهرداری تبریز اختصاص یافته که در تغییر چهره بافت مرکزی شهر موثر خواهد شد.

انتهای پیام/