شورای شهر، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در توسعه تفرجگاه عینالی تبریز نقش ایفا کنند
شورای شهر، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در توسعه تفرجگاه عینالی تبریز نقش ایفا کنند

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر عضو شورای شهر تبریز در بازدید از تفرجگاه عینالی گفت: این تفرجگاه یکی از بزرگترین تفرجگاه‌های کوهستانی کشور است و برای استفاده از چنین پتانسیل عظیم شورای شهر، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی و اداراتی همچون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان نقش ایفا کنند. رییس کمیسیون سرمایه […]

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر عضو شورای شهر تبریز در بازدید از تفرجگاه عینالی گفت: این تفرجگاه یکی از بزرگترین تفرجگاه‌های کوهستانی کشور است و برای استفاده از چنین پتانسیل عظیم شورای شهر، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی و اداراتی همچون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان نقش ایفا کنند.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار کرد: این مجموعه به عنوان یک فضای چند کاربره تاریخی، تفریحی، گردشگری و فضای سبز در آینده می‌تواند به یکی از کانون‌های اصلی تفریحی، گردشگری و فرهنگی استان تبدیل و به صورت ملی و بین‌المللی استفاد گردد.

حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر گفت: وجود آرامگاه امامزادگان و یادمان شهدای گمنام، ویژگی‌های خاص فرهنگی به این تفرجگاه بخشیده و ایجاد فضاهای جدید تفریحی، ورزشی و فرهنگی مثل احداث یکی از بزرگترین آمفی تئاترهای روباز کشور و دهکده توریستی و بوم‌گردی بی‌نظیر دند، تفرجگاه را به آبروی شهر تبریز تبدیل نموده است.

وی با اشاره به زحمات چندین ساله شهرداری تبریز در تبدیل کوهستان عینالی به تفرجگاهی کم نظیر در کشور خاطرنشان کرد: برای تداوم و تسریع در توسعه این تفرجگاه، هماهنگی شورا و شهرداری در تصویب بودجه مورد نیاز پیش‌بینی شده، می‌تواند راهگشا باشد.