شهرک صنفی سهند اقتصاد منطقه را متحول می‌کند/ ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید
شهرک صنفی سهند اقتصاد منطقه را متحول می‌کند/ ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بستر مناسب برای ایجاد شهرک صنفی در شهر سهند گفت: شهرک صنفی سهند اقتصاد منطقه را متحول می کند بنا بر این آماده همکاری برای ایجاد شهرک صنفی در شهر سهند هستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بستر مناسب برای ایجاد شهرک صنفی در شهر سهند گفت: شهرک صنفی سهند اقتصاد منطقه را متحول می کند بنا بر این آماده همکاری برای ایجاد شهرک صنفی در شهر سهند هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سهند افزود: سهند به عنوان یکی از بهترین شهرهای جدید علاوه بر ویژگی های موجود در موقعیت خاص استراتژیک قرار گرفته و استعداد انجام یک کار ویژه اقتصادی در این شهر وجود دارد.

وی با بیان این که می توانیم در شهرک صنفی یک محیط زیبا، گردشگرپذیر و خوشایند برای مردم ایجاد کنیم، تاکید کرد: با رسیدن به یک ادبیات مشترک و با استفاده از فرصت های موجود با توجه به آمایش سرزمینی می خواهیم یک کار ماندگار در این شهر انجام دهیم که برای این طرح الگو نیز وجود دارد.

پرنیان با بیان این که در محور تبریز – سهند به مفهوم واقعی می توان یک منطقه ویژه اقتصادی تعریف شود، گفت: برای ایجاد شهرک صنفی اگر طرحی تعریف شود که اشتغالزا و منطبق با مزیت های شمال غرب کشور باشد و بتواند در حوزه گردشگری اثرگذار باشد این اقدام تحول ویژه ای در منطقه ایجاد می کند.

وی افزود: اگر بتوانیم ۱۰۰ هکتار زمین برای کارهای تولیدی و نمایشگاهی در چند زون مختلف با طراحی و متد بالا ایجاد کنیم بدون تردید سرمایه گذاران نیز از این طرح استقبال خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: می خواهیم شهرکی در این جا طراحی کنیم که علاوه بر تولید ثروت، اشتغال بالایی ایجاد کند به طوری که برای بیش ۱۰ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

پرنیان با بیان این که برای ایجاد یک کار مهم و اثرگذار اقتصادی باید یک دبیرخانه دایمی ایجاد شود، افزود: بستر مناسب برای اجرای این طرح آماده است و هیچ مانع قانونی وجود ندارد.

وی به اهمیت ظرفیت های نیروی انسانی تحصیل کرده و توانمند در شهر سهند اشاره کرد و گفت: برای توسعه همه جانبه آماده همکاری هستیم و حتی اگر نیاز باشد از ظرفیت های ملی نیز در این زمینه استفاده می کنیم.

پرنیان با اشاره به لزوم هم افزایی مابین دستگاه های متولی برای رشد و توسعه اقتصادی در این شهر افزود: با توجه به این که سرمایه گذاران استقبال خوبی از این شهرک می کنند بنا بر این می توان از ظرفیت های استان در زون های مختلف برای ایجاد واحدهایی مانند پوشاک، آجیل و خشکبار، کفش و سایر بخش ها استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: امیدواریم انتصاب جدید شهردار سهند و اتحاد و همبستگی باعث رونق کسب و کار و استفاده از ظرفیت های بالای این شهر شود.

انتهای پیام/


[ad_2]