شهرک خاوران سال ۹۸ زیباتر از هر سال و چشم نوازتر از همیشه می شود
شهرک خاوران سال ۹۸ زیباتر از هر سال و چشم نوازتر از همیشه می شود

شهردار منطقه۹ تبریز گفت: شهرک خاوران سال ۹۸ زیباتر از هر سال و چشم نوازتر از همیشه می شود. به گزارش قلم پرس، بهرام نسیانی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری منطقه ۹ تبریز در آستانه نوروز گفت: طرح پاکسازی کلیه معابر، لایروبی جوبها، لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابانها، جمع آوری زواید […]

شهردار منطقه۹ تبریز گفت: شهرک خاوران سال ۹۸ زیباتر از هر سال و چشم نوازتر از همیشه می شود.

به گزارش قلم پرس، بهرام نسیانی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری منطقه ۹ تبریز در آستانه نوروز گفت: طرح پاکسازی کلیه معابر، لایروبی جوبها، لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابانها، جمع آوری زواید بصری، رنگ آمیزی جداول و مبلمان های شهری انجام شد.

وی با اشاره به زحمات نیروهای معاونت خدمات شهری و اجرائی این منطقه در راستای طرح استقبال از بهار ۹۸ خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح و در آستانه ی سال نوی شمسی، چهره ی منطقه برای استقبال از فصل زیبای بهار متحول شده است و خاوران ۹۸ زیباتر از هر سال و چشم نوازتر از همیشه خواهد بود.

نسیانی افزود: این طرح با همت معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۹ تبریز و با هدف خدمت رسانی به همشهریان جهت استقبال از بهار و میهمانان نوروزی برنامه ریزی شده که امیدواریم با تلاش های شبانه روزی خادمان شهرداری، بتوانیم رضایت عمومی شهروندان گرامی را فراهم آوریم.