شهرک خاوران دارای ویژگی ها و تعاریف متفاوتی نسبت به سایر شهرک هاست
شهرک خاوران دارای ویژگی ها و تعاریف متفاوتی نسبت به سایر شهرک هاست

به گزارش قلم پرس، در بازدید میدانی پرویز هادی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر از حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹، حسین زاده شهردار منطقه ضمن ارایه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات این شهرداری در بخش حریم و همچنین پروژه های پیش بینی شده در سال آینده گفت: امیدواریم به […]

به گزارش قلم پرس، در بازدید میدانی پرویز هادی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر از حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹، حسین زاده شهردار منطقه ضمن ارایه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات این شهرداری در بخش حریم و همچنین پروژه های پیش بینی شده در سال آینده گفت: امیدواریم به لطف خدا و در سایه تلاش های همکاران منطقه سال آتی شاهد اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی ماندگار در سطح حوزه استحفاظی این منطقه باشیم.

شهردار منطقه۹ افزود: گستره ی وظایف خدمات شهری بسیار وسیع است و عمده انتظارات و توقعات مردمی از حوزه ی خدمات شهری است و هر گونه کاستی  باعث نارضایتی شهروندان از خدمات ارایه شده می شود، از این رو تلاشگران زحمتکش این معاونت، در بسیاری از موارد و به جهت کسب رضایت عمومی با همتی مضاعف به انجام وظایف خود می پردازند که جا دارد از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: شهرک مدرن خاوران دارای ویژگی ها و تعاریف متفاوتی نسبت به سایر شهرک هاست، و بر این اساس نگاه متفاوتی برای توسعه و اداره آن همواره نیاز هست.

گفتنی است در بازدید میدانی پرویز هادی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر از زیرساخت ها، معابر و گذرهای محله فتح آباد، راهکارهای لازم جهت بهبود وضع موجود و همچنین رفع مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید نمایندگان محله فتح آباد نیز با بیان اینکه این محله قبل از حذف کدآبادی دارای قدمت چند صد ساله بوده، ضمن درخواست حفظ آثار هویتی در شکل گیری بافت جدید شهری، خواستار رسیدگی به مشکلات و پیشنهادهای اهالی محل گردیدند.

لازم به ذکر است حسین زاده شهردار منطقه در خصوص مشکلات اهالی اعلام داشت: با اولویت بندی و اقدامات گام به گام، مصمم به حل مشکلات مطروحه از طرف اهالی هستیم و بر اساس اعلام معاونتهای عمران و خدمات شهری منطقه در طول ماه های گذشته و بر اساس درخواست های اهالی نسبت به دیوار کشی قبرستان این محله و همچنین پاکسازی و ساماندهی گلزار شهداء فتح آباد اقدام شده است.

همچنین پاکسازی معابر و گذرها، جمع آوری مرتب پسماندها از معابر صعب العبور، رسیدگی و اصلاح جوب های محله و … از اقدامات مستمر معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۹ در محله فتح آباد می باشد.