شهرک تخصصی آلومینیوم در سراب ایجاد می‌شود
شهرک تخصصی آلومینیوم در سراب ایجاد می‌شود

[ad_1] رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از ایجاد شهرک تخصصی آلومینیوم در سراب خبر داد. به گزارش قلم پرس،از سراب، علی رسولی ظهر امروز در نشست مشترک با فعالان صنعتی و تولیدی شهرستان سراب اظهار کرد: احداث  دو شهرک صنعتی در شهر مهربان و شهر شربیان در دستور کار […]

[ad_1]


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از ایجاد شهرک تخصصی آلومینیوم در سراب خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از سراب، علی رسولی ظهر امروز در نشست مشترک با فعالان صنعتی و تولیدی شهرستان سراب اظهار کرد: احداث  دو شهرک صنعتی در شهر مهربان و شهر شربیان در دستور کار قرار گرفته و با توجه به پیگیری‌های نماینده شهرستان سراب و قول مساعد فرماندار برای تهیه زمین مناسب، ناحیه صنعتی اسب‌فروشان نیز ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی مجتمع صنعتی  آلومینای سراب و ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی برای اشتغال آفرینی شهرک تخصصی آلومینیوم در کنار این کارخانه ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های صنعتی در اولویت قرار دارد، افزود: توسعه زیرساخت‌های لازم و بسترسازی مناسب برای فعالیت‌های تولیدی باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران صنعتی تشویق و ترغیب شوند.

انتهای پیام/


[ad_2]