شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند/ شورای فعلی، شورایی انقلابی است که مادر شهید و برادر شهید و رزمنده دارد
شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند/ شورای فعلی، شورایی انقلابی است که مادر شهید و برادر شهید و رزمنده دارد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند و انتظار داریم تا این پروژه‌ها به‌صورت علمی، دقیق و با کیفیت بالا تکمیل شود.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی در آئین تودیع و معارفه شهردار تبریز با قدردانی از زحمات چهار ساله ایرج شهین باهر در شهرداری تبریز، اظهار کرد: اگر آذربایجان سر ایران است، تبریز نقطه ثقل و مغز این سر است. تبریز شهر علامه‌ها، عاشورایی‌ها، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهر ستارخان و شهر شهریار است و عالمان و دانشمندان بسیاری را در دامن خود پرورش داده است.

او ادامه داد: تاریخچه تبریز، از نظر فرهنگی اجتماعی تاریخچه بشریت است و بر این اساس خدمت در این شهر افتخار و سعادت و توفیقی برای هر فرد است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در برخی مسائل کوتاهی‌هایی داشتیم، اما این موارد هیچ‌گاه به عظمت این شهر لطمه نزده است.

وی گفت: شهردار سابق تبریز فردی پاکدست بود که از زحمات وی قدردانی می‌کنم. آقای رنجبر شهردار منتخب شهر تبریز نیز فردی انقلابی، پاکدست و مدیر جهادی است که عمرش را در این شهر گذرانده است. شهردار باید در بطن شهرداری پرورش یافته باشد و آقای رنجبر این ویژگی خاص را دارد.

حجت‌الاسلام برگی اظهار کرد: به ایشان تبریک می‌گوییم که اعتماد شورا را جلب کردند و تلاش داریم برای اعتلای شهر تبریز هر آنچه از دستمان بربیاید انجام بدهیم. آقای رنجبر تخصص ویژه‌ای دارد، ما آقای رنجبر را در خدمت صادقانه بدون شعار شناختیم و همچنان همین کار را از ایشان می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه هر ۱۳ عضو شورا در هر زمان و مکان برای رفع مشکلات در خدمت و در کنار شهردار تبریز است، گفت: شورای فعلی، شورایی انقلابی است که مادر شهید و برادر شهید و رزمنده دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تمرکز، ساماندهی، اصلاح مدیریت در مورد منابع انسانی و اتمام پروژه‌های ناقص را از خواسته‌های شورا و شهروندان از شهردار منتخب دانست و افزود: شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند و انتظار داریم تا این پروژه‌ها به‌صورت علمی، دقیق و با کیفیت بالا تکمیل شود.

وی افزود: عدالت‌محوری در تمام مسائل، مخصوصا در بافت حاشیه‌شهر مهم است. ما دو نوع حاشیه‌نشینی داریم؛ یکی در شهر و دیگری در شهرداری است. ما خیلی از نیروهای خدوم و زحمتکش شهرداری را داریم که در حاشیه مانده‌اند. در کنار این موارد، همت ویژه برای مبارزه با فساد است که شاید درصد خیلی پایینی آلودگی در این سیستم شهرداری وجود دارد.

حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه شهرداری پیشانی نظام است، گفت: انتظار داریم که شایسته‌گزینی و جوانگرایی در برنامه کاری شهردار تبریز باشد و در کنار آن، تعامل با سایر دستگاه‌ها و احیای ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، صنعت و … تبریز که در سطح جهانی شهرت دارد، عملی شود.

وی اظهار کرد: در این مدت که شهر توسط سرپرست اداره می‌شد، شهر با آرامش اداره شده و حقوق‌ها به‌موقع پرداخت شد و پروژه‌ها تعطیل نشد. این موضوع در سایه تدبیر آقای دکتر سلیمانی بود که از زحمات وی نیز قدردانی می‌کنم.