شهردار فعلی تبریز  قفل زنگ‌ ده شهر را باز کرده است / افتتاح بدون تشریفات پروژه ها اتفاق مبارکی در شهر است
شهردار فعلی تبریز  قفل زنگ‌ ده شهر را باز کرده است / افتتاح بدون تشریفات پروژه ها اتفاق مبارکی در شهر است
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درآیین اختتامیه سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی آتش نشانان و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری با ۸۵۷ میلیارد تومان هزینه  گفت :افتتاح همزمان و بدون تشریفات ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی اتفاق مبارکی در شهر است.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی گفت: آتش‌نشانان عزیز فداکارترین و ایثارگرترین مجموعه شهر هستند که در کنار سایر عزیزان، با نثار جان خویش برای نجات جان و مال مردم تلاش می‌کنند.

وی  گفت: مدیریت شهری  تلاش می‌کند تا در رفع و رجوع مسائل معیشتی آتش‌نشانان کمک کند تا این دلیر مردان با خاطری آسوده در شغل خطیر خود مشغول به فعالیت باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مجموعه شهرداری تبریز اظهار کرد: مسئله اعمال و اجرای گروه تشویقی و خبرگی کارکنان پس از مدتها، خبر خوب و امیدوار کننده ای بود که شهردار تبریز دستور آن را صادر کرده است.

وی افزود: امیدوارم با اختصاص یک مجموعه ورزشی برای آتش‌نشانان  و یا با تجهیز ایستگاه ها به وسایل آتش‌نشانی، بتوانیم بخشی از زحمات این قشر را جبران کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: بعد از ده سال برای اولین بار شهردار تبریز با همت مضاعف و تلاش شهرداران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه توانست تحقق بودجه صد درصدی داشته باشد که قدردان این اقدام هستیم. بی‌شک این اقدامات و عملکردهای موفق با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی در پایان تصریح کرد: شهردار فعلی تبریز  قفل زنگ‌ ده شهر را باز کرده است زیرا به هر قولی که داده، عمل کرده است. برای همین است که از شهردار صادق الوعده حمایت می‌کنیم.