شهردار تبریز فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت
شهردار تبریز فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت
شهردار تبریز در پیامی، فرا رسیدن سال 98 را به مردم تبریز تبریک گفت.

به گزارش قلم پرس، متن پیام ایرج شهین‌باهر به شرح زیر است:

بنام خداوند بهارآفرین

همشهریان عزیز، مردم غیور تبریز،
سلام بهارانه و صمیمانه اینجانب و خدمتگزارانتان در مجموعهٰ شهرداری را پذیرا باشید.
نوروز گل افشان، جشن زندگی و میعاد با طبیعت و هستی، قدم به آستانهٰ زمان نهاده است. با آغاز بهار، جوشش دوبارۀ حیات آغاز می شود؛ بهار و نوروز منشاء جوشش نعمتهای است:
چنان ز مقدم نوروز شد طراوت عام //
که سبز گشت هم از آب تیغ چوب نیام
‌اگر ز عالم بالا نوید رحمت نیست /
به خاک این همه باران چه می برد پیغام
‌بساط سبزه در و دشت را تمام گرفت //
زمین تمام زبان شد به شکر نعمت عام

آغاز سال نو فرصت مغتنمی برای  تامل در کارنامه یکساله تبریز سرافراز  و خدمتگزاران مردم هوشیار و نکته بین این کلان شهر نیز هست. سالی که سپری کردیم، برای تبریز سال مبارکی بود. علیرغم محدودیتهای اقتصادی ناشی از شرایط عمومی کشور، علاوه بر تأسیس و تکمیل طرحهای مهمی برای رفاه شهروندان عزیز، گامهای بزرگی برای آماده سازی زیرساختهای لازم برای معرفی روزآمد و شایسته تبریز در خارج از کشور و توسعهٰ گردشگری برداشته شد که نتایج آنها در سال آتی ملموس تر خواهد بود. از سپیده دم انقلاب اسلامی در ٢٩ بهمن سال ١٣۵۶ تاکنون، که چهار دهه از حیات طیبهٰ جمهوری اسلامی را سپری کرده ایم، تبریز و مردمانش جایگاه شایستهٰ خود را در مجموعهٰ کلانشهرهای کشور عملاً به اثبات رسانده اند. و اکنون در آستانهٰ ورود به پنجمین دههٰ جمهوری اسلامی، ما خود را وامدار مردم می دانیم و تلاش می کنیم در حوزه مسئولیتهای خود، رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیام جامع و عزت آفرین گام دوم را نصب العین قرار دهیم. خود و مجموعهٰ همکاران خدمتگزار مردم در مجموعهٰ شهرداری را در محضر خدا و شما مردم شریف در معرض آزمون و محاسبه ای دقیق می دانیم و در این حسابرسی مدام می کوشیم کاستیها را در کارنامه خویش بشناسیم و به جاده مستقیم حق گذر کنیم و پاسداری از حیثیت و شأن تبریز و مردمانش را  وجهه همت خویش قرار دهیم و قبل از همه در این ایام نوروزی، لاله سرخ بهار رسته در دامن دشت به یادمان بیاورد شهیدانی را که سرخی خون خویش را به لاله دادند و شب سیاه زمستان را به خون خویش رنگین کردند تا بهار قدم بر آستان تاریخ این مرز و بوم نهاد. در عرصهٰ گسترده خدمت رسانی به مردم خود را مدیون  شهیدانی می دانیم  که خداوند، جان تابناک آنان را از طراوت و روشنی و پاکی نور خود سرشته است و آنان نوروز را بر کام ملت مسلمان ایران خوش کردند و برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی این آب و خاک، خون خویش را در طبق اخلاص نهاده و مملکت را از تعرض دشمنان مصون داشتند.
در پایان یک سال کاری، به عنوان شهردار کلانشهر تبریز از همراهی عموم مردم هوشیار تبریز و به ویژه، نخبگان و اهالی علم، فرهنگ و هنر تبریز و مسئولین عالیقدر استان، به ویژه امام جمعهٰ محبوب و استاندار دانشمند، به جهت همراهی های مؤثر با اینجانب و مجموعه شهرداری سپاسگزارم و همچنین از ریاست و اعضاء گرامی شورای اسلامی شهر تبریز که با راهنمایی ها و حمایت هایشان، امکان خدمت را فراهم کرده اند صمیمانه تشکر می کنم.
نوروز امسال با همزمانی سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر، مبارکی خود را بیش از همیشه نصیبمان کرده است. این تقارن مبارک را به فال نیک می گیرم و بار دیگر به همراه همه خدمتگزاران مجموعهٰ شهرداری تبریز بر شاباش قدوم بهار و نوروز، خردمندی، پارسایی و عشق نثار می کنیم و از حضرت احدیت درخواست می نماییم در آغاز جشن بزرگ طبیعت، جانمان را به کیمیای دوستی خویش در معرض تحول و دگرگونی قرار دهد و توفیق خدمت بیشتر به اینجانب و همکارانم ارزانی فرماید.

عزیز همشهری لریم؛

بایرام لاروز مبارک اولسون،

هرگونوز بایرام اولسون.

                        ایرج شهین باهر
شهردار کلان شهر تبریز