هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی‌تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند
هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی‌تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند
شهردار تبریز در دیدار با خانواده شهید والامقام داود نصیرزاده گفت: هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی‌تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در منزل شهید داود نصیرزاده حضور یافت و با مادر و خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

رنجبر در این دیدار با بیان اینکه در قبال شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: امروز توفیق پیدا کردیم خدمت خانواده شهید نصیرزاده برسیم و ارادت خود را به محضر شهدا تقدیم کنیم.

او با بیان اینکه امیدواریم پیش مردم شرمنده نشویم، اظهار کرد: شهادت آخرین مرحله وصال عشق عاشق به معشوق و معبود بوده و زندگی طیبه واقعی است نه مرگ، تبدیل به سنخ زندگی آسمانی و ابدی است.

شهردار تبریز تصریح کرد: همان طور که خداوند در قرآن فرموده «من به مجاهدان اجر عظیم خواهم داد» پس تنها قشری که تمام هستی خود را بخشیده اند شهدا هستند که همه لذت و دارایی خود را فدای مردم و وطن خود کرده اند و هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی‌تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند.

رنجبر ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز در خصوص مقام شهدا فرموده اند: «شهدا در کنار خدا در آسایش هستند و ما از آنها عقب مانده‌ایم»، از خدا می‌خواهم لیاقتی به ما بدهد که شهدا از ما روی نگردانند و پیش آنها شرمنده نباشیم.

او با تاکید بر اینکه امروز باید صادقانه، بی ریا و بی‌منت خدمت کنیم، گفت: از مادران شهدا می‌خواهم ما را هم دعا کنند تا بتوانیم خدمتی شایسته داشته باشیم.