شهردار تبریز با امام جمعه دزفول دیدار کرد
شهردار تبریز با امام جمعه دزفول دیدار کرد

ایرج شهین باهر شهردار تبریز به همراه سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا با امام جمعه دزفول دیدار کردند. به گزارش قلم پرس، در این دیدار اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز و دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز حضور داشتند. پس از این دیدار با حضور در گلزار شهدای دزفول به مقام شامخ شهدای والامقام […]

ایرج شهین باهر شهردار تبریز به همراه سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا با امام جمعه دزفول دیدار کردند.

به گزارش قلم پرس، در این دیدار اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز و دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز حضور داشتند.

پس از این دیدار با حضور در گلزار شهدای دزفول به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

شهردار تبریز به همراه فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برای حضور در مراسم افتتاح میدان شهید مهدی باکری به دزفول سفر کرده اند.

گفتنی است سردار شهید مهدی باکری فرمانده دلاور لشکر عاشورا در ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

آموزشگاه نظامی شهید مهدی باکری دزفول نیز که به همت این شهید والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان محل استقرار لشکر ۳۱ عاشورا مکان یابی، طراحی و احداث شده نقش مهمی در پشتیبانی و آموزش رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشت.

این پادگان نظامی با توجه به نیاز و ضرورت آموزش رزمندگان در دوران دفاع مقدس به همت شهید مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا به صورت دفاع غیر عامل طراحی و احداث شد.

اسفند ماه سال ۹۵ نیز دومین کنگره ملی سردار شهید مهدی باکری به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت این سردار دلاور در شهر دزفول برگزار شد.