شهردار تبریز: از حق و حقوق مردم نمی گذریم /آقای رسولی جزو آنهایی هستند که در ذهن ها خواهد ماند
شهردار تبریز: از حق و حقوق مردم نمی گذریم /آقای رسولی جزو آنهایی هستند که در ذهن ها خواهد ماند

شهردار کلانشهر تبریز، گفت: در گذشته گلایه هایی از امور مالیاتی استان داشتیم و با وجود اینکه علاقمندیم به ایشان ولی از حقوق این مردم نمی گذریم و از مدیر جدید نیز انتظار داریم در راستای احقاق حق مردم قدم بردارند. به گزارش قلم پرس، صادق نجفی،در آیین تکریم مدیرکل سابق امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی و […]

شهردار کلانشهر تبریز، گفت: در گذشته گلایه هایی از امور مالیاتی استان داشتیم و با وجود اینکه علاقمندیم به ایشان ولی از حقوق این مردم نمی گذریم و از مدیر جدید نیز انتظار داریم در راستای احقاق حق مردم قدم بردارند.

به گزارش قلم پرس، صادق نجفی،در آیین تکریم مدیرکل سابق امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی و معارفه مدیرکل جدید، با بیان اینکه آقای رسولی جزو آنهایی که در ذهن ها خواهد ماند، اظهار داشت: چون کار کردن در استان آذربایجان شرقی که به ظاهر پیشرفته در مسایل اقتصادی بوده اما در واقع درآمد سرانه آن از درآمد سرانه کشوری پایین تر بوده، کار سختی است.
وی، با بیان اینکه ۹۰ درصد بنگاه های استان بنگاه های کوچک اقتصادی هستند، گفت: یکی از کارهای بزرگ ایشان در استان استفاده از فناوری های نو در امور مالیاتی بوده است.

شهردار تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه کار مالیات مثل کار قضاوت بوده و تکریم و احترام به ارباب رجوع شایسته چنین مدیرانی است، اضافه کرد: در گذشته گلایه هایی از ایشان داشتیم و با وجود اینکه علاقمندیم به ایشان ولی از حقوق این مردم نمی گذریم و از مدیر جدید نیز انتظار داریم در راستای احقاق حق مردم قدم بردارند.
وی، در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز در کنار اداره کل امور مالیاتی بوده و کمک خواهد کرد، بیان کرد: امید داریم با همدلی و همکاری قدم های بزرگی را در راستای توسعه استان برداریم
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای استان هایی همچون آذربایجان شرقی که در چنین وضعیت اقتصادی نقش آفرینی میکنند در را بطه با ارزش افزوده، حق و حقوق استان باید از کلان ملی داده شود.