شهرداری شورامحور عمل کند/ لزوم فساد ستیزی جدی در بدنه شهرداری تبریز
شهرداری شورامحور عمل کند/ لزوم فساد ستیزی جدی در بدنه شهرداری تبریز

رئیس شورای شهر تبریز با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری شهرداری با مجموعه شورا گفت: فساد ستیزی در بدنه شهرداری یکی از مطالبات جدی از شهردار جدید تبریز است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی در مراسم معارفه و تودیع شهردار تبریز اظهار داشت: اگر تبریز از تاریخ کشور و جهان حذف […]



رئیس شورای شهر تبریز با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری شهرداری با مجموعه شورا گفت: فساد ستیزی در بدنه شهرداری یکی از مطالبات جدی از شهردار جدید تبریز است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی در مراسم معارفه و تودیع شهردار تبریز اظهار داشت: اگر تبریز از تاریخ کشور و جهان حذف شود، برگ مهمی از تاریخ حذف خواهد شد، این شهر خاستگاه شور و شعور بسیاری از جریانات مذهبی، علمی، هنری، فرهنگی و انقلابی و شهر شهیدان قاضی طباطبایی، مدنی و شفیع‌زاده‌ها و باکری‌هاست.

وی، خطاب به شهردار جدید تبریز گفت: وی یکی از شهرداران موفق مناطق تهران بوده که نشان می‌دهد فردی برنامه‌محور است و انتظار داریم همین رویکرد در مجموعه شهرداری تبریز نیز اتخاذ شود و علاوه بر آن عدالت محوری در خصوص موضوعاتی چون بحث حاشیه شهر و حاشیه‌های شهرداری نیز باید مورد توجه قرار گیرد چون برخی مجموعه‌ها در شهرداری سوگلی نیستند و در حاشیه قرار دارند.

رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: هم‌افزایی و تعامل سازمانی و بین دستگاهی و فراملی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی، توجه جدی به موضوع عمران شهری از دیگر مطالباتی است که از شهردار تبریز وجود دارد چون که تبریز در این حوزه به شدت عقب مانده است.

وی، خواسته شورا از شهردار را پیشرفت تبریز عنوان و متذکر شد: انتظار داریم هرگونه تغییری در این زمینه که لازم است، انجام داده شود و افزایش نشاط و فضایل اخلاقی، فرهنگی، ورزشی به ویژه ورزش همگانی از دیگر مطالبات از هوشیار است و در این بین فسادستیزی در بدنه شهرداری موضوعی است که باید مورد توجه جدی شهردار جدید قرار گیرد، چرا‌که شهرداری پیشانی مدیریت شهری است و کوچکترین فسادی در آن در سطح جامعه و افکار عمومی منعکس می‌شود.

برگی، توسعه مدیریت هوشمند الکترونیکی و  توجه به برنامه‌های بلند و کوتاه‌مدت را از دیگر مطالبات از شهردار جدید دانسته و یادآور شد: شهر با پول ماده صد مردم قابل اداره نیست و طبق قولی که شهردار داده، باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری حرکت کنیم و در این مسیر شورا را رفیق خود بدانید نه رقیب و اگر به این تعامل برسیم و حرکت‌های شهرداری شورا محور باشد، شاهد توسعه و پیشرفت تبریز خواهیم بود چون خواسته‌های شورا مطالبات عمومی است و باید با جذب سرمایه‌گذاران و خیران برای توسعه و آبادانی حداکثری شهر تلاش کنیم.

انتهای پیام/س