شهرداری تبریز عید بزرگ نیمه شعبان را جشن می‌گیرد
شهرداری تبریز عید بزرگ نیمه شعبان را جشن می‌گیرد

به گزارش قلم پرس، با توجه به اینکه نیمه شعبان مصادف با ولادت با سعادت قائم آل محمد، حضرت مهدی (عج) بزرگترین عید شیعیان است، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با همکاری مناطق و سازمان‌های تابعه اقدامات وسیعی را برای گرامیداشت این عید بزرگ انجام داده است. به همین مناسبت، اقداماتی از جمله […]

به گزارش قلم پرس، با توجه به اینکه نیمه شعبان مصادف با ولادت با سعادت قائم آل محمد، حضرت مهدی (عج) بزرگترین عید شیعیان است، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با همکاری مناطق و سازمان‌های تابعه اقدامات وسیعی را برای گرامیداشت این عید بزرگ انجام داده است.

به همین مناسبت، اقداماتی از جمله نصب بنر و بیلبورد، نورافشانی، آذین‌بندی، چراغانی، نصب طاق نصرت، ریسه نوری و پرچم الوان، پلاکارد، پرچم آویز و … توسط اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه انجام شده است.

بر این اساس در مجموع حدود چهار هزار متر بنر در سطح شهر نصب شده و قرار است از ساعت ۲۰ فردا پنجشنبه ۲۶ اسفند، در ۱۴ نقطه شهر نورافشانی بصورت همزمان انجام شود. همچنین ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق به همراه معابر سطح حوزه چراغانی شده و مقابل مساجد و هیئات نیز با مشارکت شهرداری تبریز آذین‌بندی و چراغانی شده است.

علاوه بر این، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز در این عید بزرگ، به برگزاری جشن‌ و برنامه‌های فرهنگی مختلف با حضور چهره‌های سرشناس و هنرمندان اقدام خواهند کرد.