شهرداری تبریز در دوران رکود هم مشکل نقدینگی ندارد
شهرداری تبریز در دوران رکود هم مشکل نقدینگی ندارد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مردم ایران همانند چهل سال گذشته حضوری پرشور در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال داشتند.

به گزارش قلم پرس، علی آجودان زاده در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم روزه دار  استان و بخصوص تبریز قهرمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال روز قدس بار دیگر به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند و همچنانکه در ۴۰ سال گذشته در صحنه ها حاضر بوده اند، امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از امام راحل به عنوان روز جهانی قدس به یادگار مانده است، با حضور خود اسکتبار ستیزی و استبداد ستیزی مجددی به نمایش گذاشتند.

وی در ارتباط با خواهرخواندگی شهرهای تبریز و غزه، عنوان کرد: خواهرخواندگی شهرهای مختلف در جهان یک امر بدیهی است و با توجه به اینکه غزه از سرزمین های فلسطین اشغالی و پاره تن اسلام است، هر شهری در کشورهای اسلامی که بتواند دست این شهر را بگیرد و به عنوان خواهرخوانده از آن حمایت کند، در جهت اتحاد میان مسلمانان گامی اساسی برداشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به عملکرد خوب شهرداری تبریز طی یک و نیم سال گذشته، گفت: با وجود اینکه مدتی است در دوران رکود اقتصادی قرار داریم و بودجه ای که از طرف شورا برای اداره امور شهر جهت اجرا توسط شهرداری مصوب می شود، تقریبا ۵۰ درصد آن محقق می شود، اما خوشبختانه تبریز از شهرهایی است که مشکل نقدینگی و پرداخت حقوق و مزایا ندارد.

وی افزود: امیدواریم این شرایط خوب شهرداری تبریز همچنان ادامه داشته باشد و ما در کنار آن سعی می کنیم که بیشترین پرداختی های ما به پروژه های عمرانی که از سال سوم شورای پنجم آغاز می شود، اختصاص یابد.