شهرداری تبریز برای آرامش و رفاه شهروندان تلاش می‌کند
شهرداری تبریز برای آرامش و رفاه شهروندان تلاش می‌کند
عضو شورای شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز برای آرامش و رفاه شهروندان تلاش می‌کند و این خدمات و اقدامات مختلف عمرانی شهرداری در شهر محسوس بوده و شایسته تقدیر است.

به گزارش قلم پرس، علی آجودان زاده امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) تبریز گفت: قسمتی از هزینه های اجرای این پروژه در بودجه سال ۹۷ و قسمتی در سال ۹۸ آورده شد و شهردار تبریز بر اجرای لوپ چهارم و تکمیل کامل این پروژه تاکید دارد که امیدوارم امسال لوپ چهارم این تقاطع نیز احداث شود.

وی افزود: تمام این پروژه های عمرانی علی رغم مشکلات اقتصادی انجام می شود و جای تقدیر و تشکر از مدیران شهرداری تبریز دارد.

آجودان زاده ادامه داد: بسیاری از کلانشهرهای کشور درگیر مشکلات اقتصادی و پرداخت حقوق پرسنل هستند ولی در شهرداری تبریز علاوه بر پرداخت حقوق، پروژه های مختلف عمرانی متوقف نمی شود و درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه همکاری شهرداری تبریز با سایر دستگاه ها برای پیشبرد اهداف و اجرای پروژه ها قابل تقدیر است، گفت: ما نیز در شورای شهر تبریز پشتیبان و در کنار مدیران شهرداری هستیم تا این برنامه ها طبق نیاز شهروندان اجرا شود.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) به عنوان اولین پروژه بزرگ عمرانی سال جدید شهرداری تبریز امروز با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.