شهادت ۴۰ مرزبان آذربایجان شرقی در جبهه تأمین امنیت مرزها/ اجرای طرح «هر مرزبان یک سفیر شهدا»
شهادت ۴۰ مرزبان آذربایجان شرقی در جبهه تأمین امنیت مرزها/ اجرای طرح «هر مرزبان یک سفیر شهدا»

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمد احمدی  امروز چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری مرزهای کشور به برکت حضور  مرزبانان و مرزنشینان دارای امنیت و آرامش است و البته شهدای مرزبانی مظلومانه و در گمنامی در این مسیر به فیض شهادت نائل می شوند. وی خاطر […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمد احمدی  امروز چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری مرزهای کشور به برکت حضور  مرزبانان و مرزنشینان دارای امنیت و آرامش است و البته شهدای مرزبانی مظلومانه و در گمنامی در این مسیر به فیض شهادت نائل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان شرقی تاکنون ۴۰ شهید مرزبانی را در مسیر تأمین امنیت مرزها به کشور تقدیم کرده، شهدایی که در کنار دیگر شهدای والامقام نقش بسزایی در برقراری امنیت کشور و منطقه داشته اند و نخستین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی نیز با هدف تبیین و معرفی این شهدای مظلوم و گمنام برگزار می شود.

فرمانده نیروهای مرزبانی آذربایجان شرقی از اجرای طرحی تحت عنوان «هر مرزبان یک سفیر شهدا» نیز خبر داد و گفت: در این طرح زندگی نامه هر شهید مرزبانی توسط یکی از نیروهای مرزبانی استان گردآوری و تدوین و بصورت کتابچه منتشر خواهد شد تا شاید قدمی کوچک از حفظ و پاسداشت یاد این شهدای گرانقدر برداشته باشیم.

انتهای پیام/