شهادت سردار سلیمانی رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است
شهادت سردار سلیمانی رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است
فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی‌ و همرزمان اوست و بی شک، شهادت او نه تنها پایان او نیست، که آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه امامت تبریز با صدور پیامی دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
دو سال از شهادت مؤثرترین مرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی  به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد.
مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش برای مردم مسلمان گذراند.
شهادت در راه خدا پاداش کسانی است که عاشقانه در راه تظلم‌خواهی قدم نهادند.
عنوان مرد میدان، شایسته کسی است که با تمام وجود خود برای اعتلای جایگاه انسانیت و همچنین دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و ایران اسلامی ایستاد و در میدان ماند.
سردار دل‌ها در جایگاه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی تمام‌قد «مرد میدان» بود، مردی برای جذب همه آحاد جامعه با تفکر و سلایق مختلف، فارغ از چپ و راست بودن، باحجاب و بی‌حجاب بودن، فرزندان ایران اسلامی را فرزندان، برادران و خواهران خود می دانست.
شهید حاج قاسم مردی بود که با نگاه جهان‌شمول خود همواره عزت و آبرومندی را برای همه جهانیان خصوصا مسلمانان آرزو داشت و در این راه تلاش می کرد.
این مجاهد نستوه، نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی و دفاع از میهن و کشورهای اسلامی و مظلوم منطقه  بود که هنوز هم شنیدن نام و مکتبش، ترس را بر جان استکبار جهانی طنین انداز می‌کند.
ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.
با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر امریکایی منجر خواهد شد.
آن سردار بزرگ اسلام با پیروی محض از ولی خدا، هیمنه استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران استکبار و صهیونسیم را به زانو درآورده بود و با تلاش و مجاهدت شجاعانه خود در صف مُقدم مبارزه با تروریسم بین الملل و سرسپردگان کور و کر آن‌ها، خواب شیرین را بر شیاطین خفته در کاخ‌های ستم تلخ کرده بود.
امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و همرزمان اوست و بی شک، شهادت او نه تنها پایان او نیست، که آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.
امروز در آستانه شهادت این مرد بزرگ که حقیقتاً قلم‌ها از بیان اوصاف پاک و مقدس ایشان ناتوان و قاصرند ضمن تبریک و تسلیت به محضر شریف امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای(حفظه‌الله تعالی)، ملت آزادی‌خواه جهان، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معزز ایشان، امیدوارم سربازان خوبی برای تبیین و تشریح اندیشه و مکتب حاج قاسم در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم. ان شاءالله.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل
خادم بسیجیان سپاه امامت تبریز