شناسایی ۳۱ ساختگاه مستعد ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در آذربایجان‌شرقی
شناسایی ۳۱ ساختگاه مستعد ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: ۳۱ ساختگاه به مساحت ۳۶۰۰ هکتار را مستعد ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی شناسایی کرده‌ایم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیروس داودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های تولیدی در بستر منابع طبیعی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: عمده فعالیت‌های تولیدی اعم از کشاورزی، […]

[ad_1]


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: ۳۱ ساختگاه به مساحت ۳۶۰۰ هکتار را مستعد ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی شناسایی کرده‌ایم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیروس داودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های تولیدی در بستر منابع طبیعی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: عمده فعالیت‌های تولیدی اعم از کشاورزی، معدنی و… در بستر منابع طبیعی صورت می‌گیرد و این فعالیت‌ها باید با لحاظ شرایط و ضوابط قانونی برای پیشگیری از تخریب منابع طبیعی صورت پذیرد. 

وی افزود: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن حمایت از بخش تولید، بر حفاظت از اراضی ملی و طبیعی تاکید دارد و در این زمینه در حوزه تخصیص زمین برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی توافقات خوبی صورت گرفته است و اراضی مستعد برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی با همکاری شرکت برق منطقه‌ای در استان شناسایی شده است.

داودی ادامه داد: ۳۱ ساختگاه به مساحت ۳۶۰۰ هکتار را مستعد ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی شناسایی کرده‌ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در ادامه از تخصیص اراضی برای اجرای طرح‌های تولیدی در استان خبر داد و گفت: پس از طی مراحل قانونی لازم، ۴۵ فقره زمین به مساحت ۲۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های تولیدی تخصیص دادیم که پیش از این بخش اعظمی از این اراضی به دلیل برخی مشکلات بلاتکلیف مانده بود.

پایان پیام/


[ad_2]